wtorek, 7 lipca 2015

41. Johann Andre Forfang

Cześć,
Dzisiejszy post jest ostatnim do 18-19 lipca. Wyjeżdżam ale aktywna na poczcie będę także proszę się nie martwić. Niektórzy z was piszą do mnie regularnie, więc będę tam zaglądać. LGP w Wiśle coraz bliżej (24 dni). Noclegi już załatwione, co prawda w Szczyrku ale nie mogę narzekać, obok hotelu mam skocznie narciarskie, więc mam na co patrzeć nocami :)
LGP w Zakopanem muszę sobie odpuścić w tym roku. Żałuję bardzo ale wrócę tam na Puchar Świata. Za rok latem jadę zarówno do Wisły, jak i do Zakopanego - o ile zawody tutaj się odbędą, bo z tym jest różnie.
Tyle listów napisałam ostatnio, że mam na co czekać :) Wraz z dzisiejszym wyjazdem i tak biorę ze sobą kartki, będę pisała, bo zostało mi tego jeszcze trochę. Słońce, plaża i listy - to jest to.
Ogromne gratulacje dla Dawida Kubackiego! Nasz reprezentant wygrał oba konkursy Letniego Pucharu Kontynentalnego pokonując m.in. Petera Prevca. Wiadomo, że LPK ni jak ma się do Pucharu Świata ale i tak wielkie gratulacje. FIS wprowadził nowe zasady. Wielu skoczków narciarskich często próbowało naginać obowiązujące zasady poprzez naciąganie rękawów od kombinezonów i nie tylko. Teraz zawodnicy nie mogą dotknąć kombinezonu. Przed skokiem czeka ścisła kontrola. W ten weekend trzech naszych skoczków poległo: Krzysztof Biegun, Bartłomiej Kłusek (pierwszy dzień) oraz Maciej Kot (drugi dzień). To dopiero weszło także skoczkowie muszą się przyzwyczaić. Z jednej strony jest to dobre, bo sprawiedliwe, a z drugiej nawet najlepszemu może przydarzyć się dyskwalifikacja. Czas pokaże czy nowe zasady zostaną przyjęte na dobre :)
Co wy o tym sądzicie?

*.*

Niesamowita niespodzianka na mnie czekała po powrocie do domu. Równe dwa tygodnie i jest odpowiedź! Nie mogę się na to napatrzeć, jeden z cenniejszych autografów nareszcie do mnie trafił. W życiu tak ręce mi się nie trzęsły jak wtedy, gdy pisałam do niego list. Otwierając wczoraj kopertę nawet bym nie pomyślała, że to od Forfanga, a jednak.


Kraj: Norwegia
Data urodzenia: 4 lipiec 1995 r.
Klub: Tromso Skiklubb
Rekord życiowy: 245,5 m na Vikersundbakken w Vikersund (19 marzec 2017 r.)

Reprezentant Norwegii w skokach narciarskich. Złoty indywidualnie oraz złoty i brązowy w drużynie medalista Mistrzostw Świata Juniorów w Narciarstwie Klasycznym z lat 2014-15. 15 lutego 2015 roku stanął na najniższym stopniu podium indywidualnych zawodów Pucharu Świata na mamuciej skoczni w Vikersund.

Chciałam się wam jeszcze pochwalić tuż przed wyjazdem, oto zawartość koperty:






Aktualizacja (14.03.16 r.):



Aktualizacja (26.07.16 r.):



Przeglądając zdjęcia natrafiłam na dopisek od samego Johanna. Dwa zdania potrafiły mnie uszczęśliwić na kilkanaście godzin, nie mogę w to uwierzyć. Autografy norweskich skoczków narciarskich naprawdę trudno zdobyć a już tym bardziej tego młodego zawodnika. Kilka miesięcy szukałam adresu. Taki "prezent" dał mi ten oto skoczek:


Mam nadzieję, że macie udane wakacje :) Teraz pora na mnie, muszę odetchnąć ale i tak będę na bieżąco jeśli chodzi o skoki. 
Pozdrawiam :)

PS. Wypchanych skrzynek!

17 komentarzy:

  1. Co do zasad: FIS pilnuje, by komentatorzy telewizyjni mieli o czym mówić, przypominając przed każdym konkursem (czasem do znudzenia) nowinki przy zasadach. Decyzyjni za wszelką cenę chcą uniezależnić skoki od postępu techniki czy też zwykłego sportowego sprytu, szkoda tylko że sami psują ten sport poprzez te idiotyczne przeliczniki za wiatr i belkę - od 2010 roku skoki są kompletnie nieczytelne, można skoczyć przeciętnie i być na prowadzeniu albo skoczyć bardzo dobrze i nie zakwalifikować się do II serii. Każde zmiany oceniam na minus - chyba że będzie to powrót do przeszłości. Na to jednak póki co się nie zanosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w stu procentach rację, popieram to co zostało tu napisane.

      Usuń
  2. Widzę, że Ci się udało ;) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję autografów. Co powiesz na wzajemne komentowanie notek i dodanuw do linków? Pozdrawiam i zapraszam na mój blog blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)))))))))))))))
    http://autografymoje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie Gratuluję !! Bardzo lubię Johanna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! ;)

    Czy byłaby możliwość dostania od Ciebie adresu Johanna poprzez pocztę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę wszelkie pytania pisać na adres e-mail.

      Usuń
  7. mogłabyś podac swojego e-maila? potrzebuje adresu Johanna :)

    OdpowiedzUsuń