piątek, 18 września 2015

49. Marinus Kraus

Cześć,
W końcu dziś dostałam jakiś list. Cały tydzień czekałam na coś tym bardziej, że choruje od poniedziałku no ale ważne, że na koniec tygodnia coś do mnie trafiło. Wiele wymian miałam ostatnio, co mnie cieszy ogromnie.
W Planicy trwają prace związane z budową centrum narciarskiego. Dlaczego inne kraje potrafią zadbać o kompleksy skoczni a Polska nie? Jakże to irytujące. Pojawiła się mimo wszystko informacja, że pomimo złego stanu skoczni w Zakopanem, 3 i 4 października br. ma odbyć się tam Puchar Prezesa PZN.
Zapraszam serdecznie do Szczyrku na Letnie Mistrzostwa Polski, które odbędą się 9-10 października :)
Moje życie to głównie sport. Skoki narciarskie zajmują czołowe miejsce, jednakże kocham też i inne dyscypliny. Teraz trwa Puchar Świata w Japonii (siatkówka). Nasi panowie wygrali ósmy mecz z rzędu, brawo! Przed nimi już tylko USA, Japonia (gospodarze) i Włochy! Trzymajmy kciuki bardzo mocno aby im się udało wygrać też i z nimi. Najtrudniej będzie z Amerykanami. Poniedziałek, 22 wrzesień o godzinie 10:10! Kibicujcie!

*.*


Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 13 luty 1991 r. w Oberaudorf
Klub: WSV Oberaudorf
Rekord życiowy: 222 m na Vikersundbakken w Vikersund (15 luty 2015 r.)

Reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. Drużynowy Mistrz Olimpijski z Soczi. W reprezentacji zadebiutował 15 sierpnia 2009 roku w trakcie zawodów FIS Cup w Oberwiesenthal. Zwyciężył w jednym konkursie Pucharu Kontynentalnego, 12 lutego 2012 r. wygrał na skoczni w Iron Mountain. W Pucharze Świata zadebiutował 26 stycznia 2013 r. zajmując 36. miejsce w zawodach w Vikersund.







Aktualizacja (17.03.17 r.):



*.*

Wczoraj Danny Queck obchodził 26. urodziny! Jakiś czas temu wspominałam w jednym z postów, że wysłałam do czterech skoczków narciarskich paczki (były to prezenty urodzinowe). Paczki znacznie się różniły, lecz zawierały jeden wspólny akcent. Z racji, że Danny tak mile mnie zaskoczył wysyłając swój plastron, postanowiłam wysłać mu przed urodzinami prezent. Wczoraj umieścił na facebooku zdjęcie:


Sprawić radość komuś takiemu jak Danny, któremu od dawna bardzo mocno kibicuję, to spełnienie marzeń :) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! (Happy Birthday, Alles gute!)

Na dowód tego, że to ode mnie prezent:


Pozdrawiam kochani :)

7 komentarzy: