wtorek, 21 lipca 2015

42. Joacim Bjøreng

Witam,
Od dawna mnie tutaj nie było. Jedne wakacje się skończyły, czekam na kolejny wyjazd, tym razem do Wisły! Byłam na bieżąco jeśli chodzi o skoki narciarskie i podobnie jak inni kibice, jestem oburzona odwołaniem LGP w Zakopanem. Temat dość dyskusyjny ale nie bez powodu. Ja w tym roku nie zamierzałam tam jechać ale szkoda mi zarówno zawodników jak i wspaniałych kibiców. Puchar Świata nie jest zagrożony póki co ale jeśli miesiąc przed zawodami zostaną wprowadzone zmiany wymagane na skoczniach narciarskich to stracimy tą cudowną imprezę sportową. Liczę, że dzięki temu skandalowi, opiniom skoczków narciarskich, Wielka Krokiew zostanie zmodernizowana. Wiele mam jeszcze na ten temat do powiedzenia ale nie chcę zaśmiecać tego wpisu.
Dawid Kubacki dostał nowe skrzydła. Ten oto 25-letni skoczek został nowym Letnim Mistrzem Polski. Podium uzupełnił Klemens Murańka i Maciej Kot. Kamil Stoch zajął 4. miejsce ale wierzymy, że nasz Dwukrotny Mistrz Olimpijski zaskoczy nas na LGP w Wiśle :) Oby ten sezon był nasz! Kubacki udowadnia, że potrafi ale czy da radę przenieść to na sezon zimowy?
Nie zamierzałam jechać na Puchar Świata do Wisły, bo mam naprawdę daleko i wystarczy, że zahaczam o Zakopane ale przełamałam się i bilety zakupiłam. Nie podoba mi się pomysł ze sprzedawaniem biletów tak wcześnie ale kupując bilety zauważyłam, że mnóstwo osób mimo wszystko postanowiło już kupić i nie jestem jedyna :)
Dziś pojawi się mały konkurs, około godziny 18. Bądźcie czujni.

10 dni do LGP w Wiśle!

*.*


Kraj: Norwegia
Data urodzenia: 14 grudzień 1995 r.
Klub: Roykenhopp
Rekord życiowy: 202 m na Vikersundbakken w Vikersund (19 marzec 2017 r.)

Reprezentant Norwegii w skokach narciarskich. Mistrz Świata Juniorów w drużynie z Ałmat w 2015 roku. Zadebiutował w zawodach FIS Cup 12 grudnia 2013 roku. W Pucharze Świata pojawił się 14 lutego 2015 r. zajmując 36. miejsce na skoczni mamuciej w Vikersund.


Kto z was jedzie do Wisły? :) Jaki sektor?
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Gratuluję ja również jadę do Wisły na kwalifikacjach sektor A3 , a na zawodach B1 :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) ja miałam jechać do Zakopanego, ech...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałaś do związku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Wystarczy napisać do niego na Facebooku.

      Usuń