sobota, 1 kwietnia 2017

103. Vladimir Zografski



Kraj: Bułgaria
Data urodzenia: 14 lipca 1993 r. w Samokowie
Klub: NSA
Rekord życiowy: 213,5 m na Letalnicy w Planicy (21 marzec 2013 r.)

Reprezentant Bułgarii w skokach narciarskich. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych bułgarskich skoczków narciarskich. Mistrz świata juniorów z 2011 r. W 2009 r. stanął na drugim stopniu podium podczas olimpijskiego festiwalu młodzieży Europy. W Pucharze Świata zadebiutował w 2008 r. podczas zawodów w Pragelato, jednak pierwsze punkty wywalczył dwa lata później w Engelbergu, gdzie zajął 28. miejsce. Dotychczas dwa razy zameldował się w najlepszej "10" danego konkursu w PŚ. 


13 komentarzy:

  1. Ja jestem w 1 tech i świat mi się zawalił jednymi słowy.. Mam poprawkę w sierpniu, muszę szkołę zmienić, nie wiem co robić ze swoim życiem... Jest strasznie, ale trzeba żyć dalej :) Nie dałam się na nic nabrać, nie działa to na mnie już ;) Szkoda, że sezon się skończył, ale wytrzymamy te 104 dni :D Gratki karty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Ja nie dałam się na nic nabrać, choć wszystkie te wiadomości wydawały się bardzo poważne i prawdziwe! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kochana :)

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/04/autografy-markus-eisenbichler.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje podpisu! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję autografu 😊 Mi też cholernie brakuje skoków i nie wiem jak wytrzymam do lipca 😢 Zresztą skoki są naprawdę niesamowitym sportem. W przyszłości mam zamiar iść na studia- kierunek- turystyka z rozszerzeniem fotograficznym, a po studiach pracować w FIS'ie jako fotograf. Trzymam kciuki żebyś dalej wiązała przyszłość ze skokami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Każdy fan skoków narciarskich wyczekuje niecierpliwie lipca i tym samym letnich zawodów, musimy jakoś wytrzymać :D
      Turystyka? Jestem na pierwszym roku turystyki i nie mam czego żałować, szczerze polecam. Nie mam rozszerzenia fotograficznego - a szkoda bo byłoby to coś, jednak zamiast tego jest dziennikarstwo i to w tę stronę chcę iść, aby w przyszłości działać w świecie skoków :)
      Pozdrawiam!

      Usuń