sobota, 1 kwietnia 2017

103. Vladimir Zografski

Cześć,
Dzień poślizgu ale musicie mi to wybaczyć, gdyż jestem chora i ledwo zebrałam siły, aby skrobnąć tu kilka słów. Dziękuję raz jeszcze tym, którzy przesłali mi życzenia urodzinowe, to bardzo miłe i doceniam to, w miarę możliwości postaram się na wszystkie wiadomości odpisać :)  Adres e-mail pod który możecie do mnie pisać widnieje na blogu po prawej stronie, jeżeli ktoś chciałby innego kontaktu do mnie to mogę śmiało podać fb.
Kolejny rok na karku daje mi pomału do myślenia i czas się zastanowić nieco nad przyszłością, gdyż do końca kwietnia muszę zadeklarować na studiach co chcę robić dalej i wierzcie mi lub nie, nie mam pojęcia co zrobić. Chciałabym rozwijać się pod kątem dziennikarstwa, jednakże nie mam pojęcia do kogo się z tym zwrócić. Zaczęłam powątpiewać w połączenie mojej osoby i skoków narciarskich. Być może to chwilowy kryzys ale nie mi oceniać czy nadaję się do jakiegokolwiek pisania artykułów bądź podobnych tekstów czy też nie.
W ostatnim czasie przybyło mi trochę kart z wymiany, w dodatku przyszedł wyczekiwany album kolekcjonerski i poukładałam wreszcie karty według krajów i alfabetycznie. Lekko się przeraziłam widząc ile tego mam, bo pamiętam, że gdy zaczynałam prowadzić tego bloga to karty mogłam policzyć na palcach obu dłoni :)
Dzisiaj Prima Aprilis więc nie dajcie się zwieść, na facebook'u roi się od fałszywych informacji ze świata skoków narciarskich, jednak przyznam, że ponowne zobaczenie pana Adama Małysza w roli skoczka narciarskiego byłoby czymś wspaniałym :D  Nabraliście się na coś?
Minął tydzień od zakończenia sezonu 2016/2017 skoków narciarskich a mi już ogromnie brakuje konkursów w TV tym bardziej teraz, gdy nie mam sił, aby chociażby zrobić prezentacje na uczelnie. Fakt, narzekałam, że sezon był długi i dość męczący ale chciałoby się jeszcze zobaczyć skoczków na belce startowej, póki co trzeba czekać na Letnią Grand Prix.

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Andreas Stjernen
Domen Prevc
Robert Johansson 
Daiki Ito 
Noriaki Kasai 

*.*


Kraj: Bułgaria
Data urodzenia: 14 lipca 1993 r. w Samokowie
Klub: NSA
Rekord życiowy: 213,5 m na Letalnicy w Planicy (21 marzec 2013 r.)

Reprezentant Bułgarii w skokach narciarskich. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych bułgarskich skoczków narciarskich. Mistrz świata juniorów z 2011 r. W 2009 r. stanął na drugim stopniu podium podczas olimpijskiego festiwalu młodzieży Europy. W Pucharze Świata zadebiutował w 2008 r. podczas zawodów w Pragelato, jednak pierwsze punkty wywalczył dwa lata później w Engelbergu, gdzie zajął 28. miejsce. Dotychczas dwa razy zameldował się w najlepszej "10" danego konkursu w PŚ. 


Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Ja jestem w 1 tech i świat mi się zawalił jednymi słowy.. Mam poprawkę w sierpniu, muszę szkołę zmienić, nie wiem co robić ze swoim życiem... Jest strasznie, ale trzeba żyć dalej :) Nie dałam się na nic nabrać, nie działa to na mnie już ;) Szkoda, że sezon się skończył, ale wytrzymamy te 104 dni :D Gratki karty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/03/moim-marzeniem-jest-usyszec-hymn-polski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://grafkamil.blogspot.com/2017/04/188-jan-wieczorkowski.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ja nie dałam się na nic nabrać, choć wszystkie te wiadomości wydawały się bardzo poważne i prawdziwe! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Kochana :)

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/04/autografy-markus-eisenbichler.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje podpisu! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję autografu 😊 Mi też cholernie brakuje skoków i nie wiem jak wytrzymam do lipca 😢 Zresztą skoki są naprawdę niesamowitym sportem. W przyszłości mam zamiar iść na studia- kierunek- turystyka z rozszerzeniem fotograficznym, a po studiach pracować w FIS'ie jako fotograf. Trzymam kciuki żebyś dalej wiązała przyszłość ze skokami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Każdy fan skoków narciarskich wyczekuje niecierpliwie lipca i tym samym letnich zawodów, musimy jakoś wytrzymać :D
      Turystyka? Jestem na pierwszym roku turystyki i nie mam czego żałować, szczerze polecam. Nie mam rozszerzenia fotograficznego - a szkoda bo byłoby to coś, jednak zamiast tego jest dziennikarstwo i to w tę stronę chcę iść, aby w przyszłości działać w świecie skoków :)
      Pozdrawiam!

      Usuń