środa, 1 marca 2017

99. Daniel Wenig

Cześć,
Przepraszam, że nastała krótka przerwa na blogu, jednak trzeba było powrócić na uczelnie, a dwa dni temu przeszłam operację i wypoczywam już w domu. Jestem pozytywnie nastawiona i liczę, że pojawię się na skoczni podczas letnich konkursów :) Dziękuję za liczne życzenia z powrotem do zdrowia, doceniam to bardzo!
Planowałam napisać post na dzień po pierwszym konkursie indywidualnym na mistrzostwach świata w Lahti, gdzie zwycięzcą został Stefan Kraft, jednak nie dałam rady. Oburzyłam się zachowaniem "sezonowców", którzy nie pozostawili w większości suchej nitki na naszych reprezentantach. Być może na mojego bloga nie wchodzą osoby, które mają tak surowe zdanie o naszych skoczkach ale wierzcie mi lub nie nerwy szargają. Polscy skoczkowie w tym sezonie zrobili już naprawdę wiele. Nie należy jednak zapominać kto jest liderem Pucharu Świata i Pucharu Narodów. Zdaję sobie sprawę, że czwarte miejsce Kamila Stocha czy piąte Macieja Kota nie dają medalu ale to wspaniałe osiągnięcie. W skokach narciarskich liczy się dyspozycja dnia, tym razem wygrał Stefan Kraft ale to nie oznacza, że triumfować będzie on też i jutro.
Pamiętacie jak pisałam, że chciałabym z okazji setnego postu zrobić konkurs? Rok temu umożliwiłam wam wygranie kalendarza Kamila Stocha z Atlasu z rozpisanymi konkursami. Na 2017 rok już posiadam taki kalendarz, ale chciałabym jeden przeznaczyć na niewielki konkurs, którym mam nadzieję, że będziecie zainteresowani. Co wy na to?
Mistrzostwa Świata pomału zbliżają się ku końcowi i przed nami ostatnie dwa wydarzenia w tym sezonie skoków narciarskich. Kiedy to minęło? Jak wyobrażacie sobie nowy norweski turniej Raw Air? Czy według was to odrobinę przesada, aby przez całe dziesięć dni zawodnicy rywalizowali ze sobą? Tradycyjnie sezon kończy się w Planicy ale kto zachowa siły, aby walczyć tam o wygraną? Tyle pytań a odpowiedzi żadnej :)

Plan na ostatnie dni MŚ w Lahti (skoki narciarskie):

Środa, 01.03.2017
  • 15:30 - Seria próbna
  • 17:00 - Kwalifikacje
Czwartek, 02.03.2017
  • 16:30 - Seria próbna
  • 17:30 - Pierwsza seria konkursowa
Piątek, 03.03.2017
  • 16:30 - Oficjalny trening 
  • 19:30 - Ceremonia medalowa konkursu czwartkowego
Sobota, 04.03.2017
  • 15:15 - Seria próbna konkursu drużynowego
  • 16:15 - Pierwsza seria konkursowa
  • 19:30 - Ceremonia medalowa konkursu drużynowego
Oglądacie tylko konkursy czy śledzicie także treningi? :)

*.*


Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 12 sierpień 1991 r. 
Klub: SK Berchtesgaden
Rekord życiowy: 174,5 m na Kulm w Tauplitz (9 styczeń 2015 r.)

Były reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. Jego największym osiągnięciem jest zdobycie wraz z kolegami z drużyny srebrnego medalu na mistrzostwach świata juniorów w Otepaeae w 2011 roku. Po sezonie 2015/2016 Daniel Wenig zakończył karierę jako skoczek narciarski.



Skocznych wrażeń w tym tygodniu wam życzę :) 

9 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/03/179-dariusz-wieteska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2017/02/67-kamil-stoch-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i również życzę powrotu do zdrowia! Co do sezonu sama nie wiem kiedy to minęło. Trudno będzie się przyzwyczaić do weekendów bez skoków.
    Zapraszam do mnie: http://morethanskijumping.blogspot.com/2017/03/29-damian-lasota.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki, sezonówki to idioci, nie warto zwracać na ich uwagi ;)
    Daniel jakoś nigdy nie potrafił się przebić, jednak pamiętam dość dobrze jak skakał w PŚ, możliwe, że to kolejny zmarnowany talent.. Te MŚ były niesamowite, chłopcy zawsze będą dla mnie złoci bez względu na miejsce <3
    Mam nadzieję, że spotkamy się znowu i trochę lepiej się poznamy, bo we wrześniu byłaś bardzo zajęta ;) Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/03/8-maciej-kot.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;)
    http://autografykejmy.blogspot.com/2017/03/122-monika-hojnisz.html

    OdpowiedzUsuń