sobota, 25 kwietnia 2015

Plastron Noriakiego Kasai

Witam,
Przez przypadek usunął mi się post o plastronie. To tylko i wyłącznie moja wina. No cóż.. Pozostaje mi dodać go ponownie. Czwartek poświęciłam na pisanie próśb, jednak najwięcej czasu zajęło mi pisanie do Stefana Krafta. Ponad rok temu wysyłałam do niego list, ale chciałam to powtórzyć by pogratulować mu sukcesów w sezonie 2014/15. Łącznie wysłałam 20 próśb a ręka boli cały czas, jednak warto :)
21 kwietnia 2015 roku kolejny zawodnik z Norwegii zakończył karierę. O kogo chodzi? Kto postanowił zrezygnować ze skoków po Andersie Bardalu? Mowa o Andersie Jacobsenie. Norwedzy to moi ulubieni skoczkowie i ta wiadomość mnie dobiła, jednak spodziewałam się tego. Obaj Norwegowie (Bardal i Jacobsen) przyjaźnili się ze sobą, byli razem w pokoju i łatwo było się domyślić, że gdy jeden zrezygnuje to drugi zrobi to samo. Życzę mu powodzenia, mimo że będzie mi go brakować na skoczni. Ciągle mam przed oczami niedawno osiągnięty sukces Jacobsena.. Wygrana w noworocznym konkursie w Garmisch-Partenkirchen oraz złoto w konkursie drużynowym na Mistrzostwach Świata :) To piękne zwieńczenie kariery. Post o Jacobsenie już wkrótce :)
Coraz więcej zawodników, którzy rywalizowali z Adamem Małyszem kończą karierę. Zaczyna się nowa era skoków.
Co nowego w polskiej reprezentacji? Maciej Kot i Dawid Kubacki zostali odsunięci od kadry A! Dlaczego Łukasz Kruczek podjął taką decyzję? Oto jego słowa: "Po słabym sezonie mają czas na przemyślenia.". Moim zdaniem to dobra decyzja w przypadku Dawida, jednak co do Macieja Kota to bym to jeszcze raz przemyślała. Ten zawodnik jest specyficzny i bardzo wszystko bierze do siebie. Odsunięcie od kadry A to dla niego z pewnością cios. Oprócz tego Aleksander Zniszczoł awansował do kadry narodowej - gratuluję :) Zasłużył!
Dotarły do mnie nowe kartki. Dzisiaj odebrałam 7 listów. Mam też nowy plastron (Planica)! Ogromnie się cieszę. A kogo? Zobaczycie za jakiś czas, dziś pokażę wam pamiątkę z Wisły, japoński akcent :)

*.*

Chciałabym wam pokazać plastron należący do najstarszego skoczka narciarskiego - Noriakiego Kasai. Bardzo lubię tego zawodnika i jestem pod wrażeniem tego w jakim stylu skacze. Udowadnia on, że wiek nie jest wyznacznikiem. Nie udało mi się jeszcze zdobyć jego kartki z autografem, mimo że wysłałam ileś tam próśb i parę razy próbowałam na zawodach. Mam jednak jego plastron, który jest dla mnie bardzo cenny (podobnie jak reszta) :)
Plastron jest z Wisły a podpis został zdobyty w Planicy na zawodach (nie zrobiłam tego osobiście, ktoś mnie wyręczył).
W dalszym ciągu brakuje u mnie na poczcie kuponów IRC.. Planowałam wysłać kilka listów właśnie do Japonii ale nie mam jak. Boję się wysłać prośby bez kuponów.
Oto ten słynny plastron:


Motto Thomasa Morgensterna stało się także i moim, uwielbiam tego człowieka: "Walcz z pasją, wygrywaj z dumą, przegraj z szacunkiem, ale nigdy się nie poddawaj."

Pozdrawiam! :)
Następnym razem będę bardziej uważała na blogu by czegoś znów nie usunąć. Albo samo znika albo to ja coś robię. Co za pech.

11 komentarzy:

  1. Jeszcze raz gratuluję ;) oby ta decyzja nie podziałała na Maćka negatywnie, jeden słabszy sezon i od razu został odsunięty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz :)
      Czekam właśnie na komentarz Macieja w tej sprawie.. Dawid rzeczywiście od lat pokazuje ten sam poziom i miejsce w kadrze B, na konkursach kontynentalnych jest dla niego. Co do Maćka to mam wątpliwości. Za dużo od siebie wymaga chłopak - fakt ale stara się.

      Usuń
  2. Jejku... Jak Ci zazdroszczę. Podpis Noriakiego to jeden z moich wymarzonych. Też mnie zaniepokoiła ta decyzja Łukasza Kruczka. Aż przykro że Maćka nie będzie w pierwszej kadrze.

    Pozdrawiam,
    dosiazbiera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)
    Chłopaki są przykładem tego, że w kadrze psycholog jest potrzebny od zaraz, bo coś tu jest nie tak..

    OdpowiedzUsuń
  4. SKOKInews.com - Skoki narciarskie - Nasza i Wasza Pasja Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń