poniedziałek, 26 września 2016

LPK w Wiśle 2016 - fotorelacja cz. 2

Oto kolejna część zdjęć z Letniego Pucharu Kontynentalnego, który miał miejsce 24-25 września w naszej pięknej Wiśle :)
Organizatorzy z racji na możliwe pogorszenie warunków zmienili program zawodów i tak oto na skoczni byłam już o godzinie 7:55. Pomyślałam sobie, że warto być wcześniej. Mój hotel mieścił się tuż obok Geovity, gdzie spali zawodnicy, więc miałam okazję z samego rana obserwować jak się rozgrzewają biegnąc z hotelu na skocznię bądź też w drugą stronę. Nie mam w zwyczaju przeszkadzać skoczkom podczas takich czynności dlatego też bardzo rozbawiła mnie pewna sytuacja z Martinem Hamannem, nie będę jednak o tym pisała, bo nie chcę aby ten opis był nie wiadomo jak długi.
Drugi i zarazem ostatni dzień poświęciłam na zdobycie jeszcze kilku autografów, jak i zrobienie dobrych ujęć sylwetek skoczków, którzy podjęli się rywalizacji w tym cyklu zawodów.

Wyniki serii próbnej:
1. Markus Eisenbichler
2. Jan Ziobro
3. Domen Prevc
...
11. Bartłomiej Kłusek
18. Stanisław Biela
21. Krzysztof Miętus
24. Aleksander Zniszczoł
34. Tomasz Pilch
35. Paweł Wąsek
38. Andrzej Stękała
43. Dominik Kastelik
44. Przemysław Kantyka

Wyniki niedzielnego konkursu:
1. Markus Eisenbichler
2. Daniel Huber
3. Alex Insam
...
9. Jan Ziobro
13. Bartłomiej Kłusek
21. Aleksander Zniszczoł
26. Stanisław Biela
30. Paweł Wąsek
34. Przemysław Kantyka
37. Tomasz Pilch
38. Krzysztof Miętus
39. Dominik Kastelik
44. Dawid Jarząbek
50. Bartosz Czyż
57. Andrzej Stękała
58. Artur Kukuła

Spodziewałam się znacznie lepszych wyników biało-czerwonych, którzy są najlepiej zaznajomieni z obiektem w Wiśle, aczkolwiek najgorzej nie było. W drugim konkursie punktowało pięciu skoczków z Polski. Jan Ziobro miał okazję na kolejne podium, gdyż zajmował drugie miejsce na półmetku, niestety ta sztuka mu się nie udała. Triumf odniósł lider klasyfikacji generalnej - Markus Eisenbichler :)
Bardzo miłą niespodziankę sprawił nam Adam Małysz, który nie dość, że pojawił się na konkursie to także postanowił skusić się na kilka zdjęć, jak i rozdał paręnaście podpisów. To bardzo fajny i zarazem miły gest ze strony naszego byłego, wszechstronnego skoczka narciarskiego :)
Co do autografów to ostatecznie poszerzyłam moją kolekcję o kilka fajnych podpisów, które z pewnością pokażę na blogu za jakiś czas. Moje nowe autografy: Konstantin Sokolenko, Federico Cecon, Artur Kukuła, Stefan Huber, Joacim Bjoereng, Tomaz Naglic, Simon Greiderer, Robert Johansson, Viktor Polasek, Michael Glasder, Alex Insam, Sebastian Colloredo, Marat Zhaparov, Davide Bresadola, Elias Tollinger, Janni Reisenauer, Dominik Kastelik i Ernest Prislic. Nie wróciłam z pustymi rękoma :)
Mam nadzieję, że jeszcze nie raz pojadę na zawody Letniego Pucharu Kontynentalnego bądź zwykłego PK. Już niedługo Mistrzostwa Polski na które nie zdołam niestety pojechać. Gdyby to było nieco bliżej to z pewnością rozważałabym taki wyjazd ale niestety to dość droga inwestycja. Może za rok.

Letni Puchar Kontynentalny w Wiśle - 25 wrzesień






























































































Pora wrócić do rzeczywistości. Muszę powoli szykować się na studia i bardzo się denerwuję, gdyż nie mam pojęcia jak to wygląda i czy sobie poradzę. Pocieszają mnie opinie innych studentów, którzy twierdzą, że jest lepiej niż w liceum nie licząc sesji. Mam nadzieję, że dam sobie radę :)
Z racji, że fotorelacja musiała zostać rozdzielona, kolejny post dodam w piątek bądź w sobotę. 
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)
    Możliwe że pojade na MP bo niestety na LPK nie dałąm rady :(

    A co do studiów to sama studiuje i uważam że jest sto razy lepiej niz w liceum :) Więc nie ma się czym denerwowac ;:)

    Zapraszam do mnie :) http://sportowyswiatmagdy.blogspot.com/2016/09/15-manuel-poppinger.html

    Dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że nie dałaś rady pojechać na Letni Puchar Kontynentalny, jednak jeśli uda Ci się pojechać na Mistrzostwa Polski to zabawa będzie równie udana i bardzo zazdroszczę :) Gdyby nie fakt, że rozpoczynam studia i mam dość daleko to z pewnością bym zawitała z powrotem na skocznię.
      Dziękuje za pocieszenie, miejmy nadzieję, że znajdę czas dla redakcji, bloga jak i samej siebie :)
      Z pewnością zawitam na Twojego bloga i dodam do polecanych!

      Usuń
  2. Hej, hej!
    Ja przez ten wyjazd mam mnóstwo blogów do nadrobienia, ale postanowiłam Ciebie odwiedzić jako pierwszą!
    Naprawdę zrobiłaś mnóstwo fajnych zdjęć i w sumie dziękuję za to, że mogłam się przypatrywać Twojej pracy :)
    Studiami się nie przejmuj. Będzie fajnie! ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że było mi dane Ciebie poznać :) Dziękuję za docenienie pracy wykonanej na skoczni i dzięki za pomoc w zdobyciu tego autografu, naprawdę jestem wdzięczna :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Przy okazji zapraszam do siebie na relację z wyjazdu: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2016/09/lpk-relacja-z-wyjazdu-do-wisy.html

      :)

      Usuń
  3. Nie ma co się na studiach przejmować, zapewniam Cię :) A jaki kierunek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stres mimo wszystko jest. A co do kierunku to turystyka i rekreacja. Pragnę podążać w kierunku dziennikarstwa połączonego z turystyką i ten kierunek mi to zapewnia :)

      Usuń
  4. Ładne zdjęcia :) a na studiach będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oby było dobrze, jednak człowiek się stresuję przed czymś zupełnie nieznanym.

      Usuń
  5. Genialna fotorelacja :) zazdroszcze tych wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Wyjazdów tak wiele nie ma niestety. W tym roku po dwóch nieudanych podróżach do Wisły (PŚ i LGP) w końcu udało mi się trafić tam w pojedynkę. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda się pojechać na zagraniczne konkursy :)

      Usuń
  6. Cześć kochana!;) Zdjęcia wyszły Ci naprawdę świetne! I fajnie, że mogłyśmy się spotkać i porozmawiać :)
    Zapraszam na relację :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/09/relacja-z-letniego-pucharu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, ja niestety nie dałam rady pojechać z powodu, że moja studia się juz zaczęły w tym tygodniu. To też moje pierwsze studia i po tygodniu mogę powiedzieć, że na prawdę nie ma się czym martwić jest naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam na nowy wpis! :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/10/54-thomas-hofer-plastron.html

    OdpowiedzUsuń