niedziela, 19 kwietnia 2015

32. Rune Velta

Cześć,
Ostatnio przeglądałam autografy, wszelkie pamiątki i widzę, że póki co nie muszę się martwić, że zabraknie mi czegoś na bloga. W tym tygodniu pokaże wam kolejny plastron.
Nie wiem czy wiecie, ale w końcu zamieszczono wstępne kalendarze Letniej Grand Prix oraz Pucharu Świata!

Kalendarz LGP Panów 2015:
31.07.15 r. - Wisła (drużynowy)
01.08.15 r. - Wisła
02.08.15 r. - Zakopane

Kalendarz PŚ 2015/16:
20.01.16 r. - Szczyrk
21.01.16 r. - Wisła
23.01.16 r. - Zakopane (drużynowy)
24.01.16 r. - Zakopane

Co jak co ale wygląda to świetnie! Oprócz tego dowiedziałam się kolejnej rzeczy.. Atle Pedersen Roensen zakończył karierę. Coraz więcej zawodników podejmuje podobną decyzję - niestety. Życzę mu powodzenia w innym zawodzie :)

*.*


Kraj: Norwegia
Data urodzenia: 19 lipiec 1989 r. w Oslo
Klub: Lommedalen II
Rekord życiowy: 243 m na Vikersundbakken w Vikersund (26 luty 2012 r.)

Były reprezentant Norwegii w skokach narciarskich. Srebrny medalista konkursu indywidualnego Mistrzostw Świata w Lotach Narciarskich w 2012 roku. Mistrz Świata w skokach narciarskich na skoczni normalnej w Falun.



Niesamowicie utalentowany norweski skoczek! Rune Velta to jedna z gwiazd sezonu 2014/15. Uwielbiam oglądać jego skoki, bo ma naprawdę świetną parabolę lotu. Norwegia pokazała, że ma świetnych zawodników i godnych zastępców za m.in. Andersa Bardala. To kraj tuż za naszym, za który trzymam mocno kciuki :)
Karta Rune Velty zajmuje ważne miejsce wśród innych autografów, zależało mi by ją dostać. Pisząc prośby do Norwegii nie potrzebujemy kuponu IRC co jest niezwykle wygodne. Adres:

Norges Skiforbund
Rune Velta
Ullevaal stadion
0840 Oslo
Norway

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Moje prośby wysłane do NZN pozostają bez odpowiedzi od co najmniej roku. Czy coś zmieniło się w tej kwestii - czyżby powrócili do odpisywania na prośby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tę kartę z autografem otrzymałam w inny sposób, bo sama odpowiedzi od NZN nie dostałam (próśb wysłałam mnóstwo - autografy jednak zdobywam w inny sposób) ale znajomej się udało i z 3 miesiące temu odpowiedź otrzymała co mnie bardzo zdziwiło, dlatego wiem, że ten adres jest aktywny. Co do pracy Norweskiego Związku Narciarskiego to dawniej można było ich opisywać w samych superlatywach ale chyba odpuścili odpisywanie na prośby, bo robią to "od czasu do czasu". Spróbuję dowiedzieć się jak to jest i czy aby czasem nie warto poszukać innego sposobu na pozyskiwanie autografów norweskich zawodników.

      Usuń
  2. Gratulację. Zapraszam do mnie autografy-zimowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń