piątek, 4 marca 2016

67. Pascal Bodmer

Hej,
Dziś pierwszy dzień rywalizacji w Wiśle! Zapewne wielu z was oglądało wczoraj kwalifikacje. Polacy jak to Polacy.. Znów zapomnieli, że kwalifikacje to nie konkurs. W każdym bądź razie dość kiepsko się zaprezentowali, bo powinni śmiało wejść wszyscy do konkursu, tymczasem 4. zawodników nie przebrnęło przez kwalifikacje. Zniszczoł zdyskwalifikowany a pozostała trójka oddała niezbyt dobry skok. Co do Kamila.. Skok piękny, cieszę się, że w końcu pojawił się uśmiech na jego twarzy :) Szkoda, że nie udało się wygrać w kwalifikacjach ale drugie miejsce też jest dobre. Czy stać Kamila na miejsce w "10"? Ciężko powiedzieć, bo jego forma jest niestabilna. Mimo wszystko wspieram go i trzymać kciuki będę. Za pozostałych naszych skoczków również.
Najbardziej zapamiętałam z wczorajszej transmisji upadek młodego Włocha Alexa Insama. Wyglądało to bardzo źle i szkoda mi go ogromnie. Niedawno upadek miał Thomas Diethart, o czym już pisałam a teraz kolejny skoczek. Gdyby tylko Alex zdołał uratować się, to byłaby szansa na punkty PŚ. To był dobry skok ale niestety. Dzisiaj pojawiły się informacje, że ten skoczek zakończył już swój udział na Pucharze Świata w Wiśle i zapewne nie tylko tam. Zawodnik uskarżał się na ból w kolanie (2 lata temu miał z nim problemy). Dokładną diagnozę pozna dopiero po powrocie do kraju. Alex wracaj do zdrowia i do rywalizacji :) Ma on niezwykły potencjał i wierzę, że jeszcze o nim będzie głośno.
Program zawodów:

Piątek, 04.03.2016 
19:00 - Seria próbna
20:30 - Pierwsza seria konkursowa

Sobota, 05.03.2016
14:30 - Kwalifikacje
16:00 - Pierwsza seria konkursowa

Oglądacie czy jesteście w Wiśle? :)
Moja skrzynka pocztowa w ostatnich dniach mnie zawodzi, bo nic nie przychodzi ale mam teraz okazję aby pokazać wam zdobycze, które już mają miejsce w mojej kolekcji.
Dostaję wiele pytań odnośnie tego dlaczego na blogu nie zamieszczam adresów. Otóż nie zamierzam publicznie podawać tak prywatnych w moim mniemaniu rzeczy. Niektórzy zawodnicy cenią sobie prywatność i ja to szanuję. Śmiało możecie napisać do mnie z prośbą o adres i ja to uczynię ale nie będę tego robiła na blogu. Kiedyś tak robiłam ale doszłam do wniosku, że to niesprawiedliwe wobec skoczków :)

*.*


Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 4 styczeń 1991 r. w Balingen
Klub: SV Messstetten
Rekord życiowy: 189,5 m na skoczni im. Heiniego Klopfera w Oberstdorfie (4 luty 2011 r.)

Reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. Trzykrotny drużynowy medalista Mistrzostw Świata Juniorów. W 2008 r. wywalczył złoto w Zakopanem, w 2009 i 2010 r. srebro. Uczestniczył w Igrzyskach Olimpijskich, które zostały rozegrane w 2010 roku w Whistler (Kanada). Pierwsze punkty Pucharu Świata wywalczył 7 lutego 2007 r.  w Klingenthal, gdzie zajął 29. miejsce. Do jego największych sukcesów śmiało można zaliczyć 2. miejsce w konkursie PŚ w Kuusamo. 



Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Gratulację ;) świetne są te karty fischer z szarym tłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/03/58-micha-walski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje

    http://autografywiktorii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! :)

    Zapraszam na mojego bloga i dodanie do obserwowanych. Z mojej strony już dodane :)

    http://autografyklp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo cenny podpis, szczególnie przemawia za tym kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje

    http://autografywiktorii.blogspot.com/

    Dzisiaj autografy koszykarek. Kilka dni temu wstawiłam post z plastronem i autografami Stefana Huli. Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i zapraszam
    http://autografymichala.blogspot.com/2016/02/2-piotr-zya.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;) i zapraszam na mojego nowego bloga oraz dodanie do obserwowanych ;)
    http://skijumpingautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń