piątek, 30 października 2015

54. Takanobu Okabe

Hej,
Odliczamy czas do inauguracji skoków narciarskich! To już niedługo. Światowa czołówka szykuje się do pierwszego konkursu Pucharu Świata. Nasi skoczkowie do dnia dzisiejszego trenowali w Niemczech na torach lodowych. Według opinii naszych reprezentantów, jak i trenera Łukasza Kruczka - wszystko jest w porządku i możemy oczekiwać naprawdę niebywałych wyników zimą. Oby się udało, jednak nie pompujmy balonika, gdyż różnie bywa. Choć nie dziwmy się.. Lato było doprawdy udane i możemy oczekiwać od skoczków, że pokażą się z dobrej strony podczas sezonu zimowego :) Trzymajmy kciuki!
W tym tygodniu tylko dwa listy i w zasadzie już chyba nie mam na co czekać, gdyż nie mam pomysłu do kogo pisać. Pociesza mnie jednak fakt, że w mojej kolekcji zagościł nowy plastron od Ryśka :)

22 dni do Pucharu Świata!

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Andreas Wank

Wymiana:
Richard Freitag

*.*


Kraj: Japonia
Data urodzenia: 26 październik 1970 r. w Shimokawie
Klub: Snow Brand
Rekord życiowy: 217,5 m w Planicy (17 marzec 2006 r.)

Były reprezentant Japonii w skokach narciarskich. Był dwukrotnym medalistą olimpijskim - złoto i srebro w drużynie. Pięciokrotnie został medalistą Mistrzostw Świata. W 1994 roku zwyciężył w Letniej Grand Prix.


Udanego weekendu!

12 komentarzy:

  1. Gratuluje ! :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2015/10/7-luca-egloff-wywiad.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Widzę też, że końcu doczekałyśmy się odpowiedzi od fluege.de ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda :) Otrzymałam odpowiedź, cztery kartki ale jakże cenne.

      Usuń
  3. Gratulujemy! ;))
    http://siwat-agrafek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pamiątka.
    Miejmy nadzieję, że nasi skoczkowie pokażą się z jak najlepszej strony i w bardzo dobrej formie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie: patijk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń