piątek, 22 stycznia 2016

61. Philipp Aschenwald

Hej,
Późnym wieczorem udało mi się zajechać do Zakopanego. Po siedmiu godzinach jazdy już jestem. Nie śpię co prawda w stolicy skoków narciarskich, lecz obok Zębu, rodzinnej miejscowości Kamila Stocha. Jeżeli kiedykolwiek będziecie mieli możliwość zajechania tutaj to serdecznie zapraszam. Ząb nie jest zbyt duży, jednakże jest piękny. Cisza i spokój, stoki i nie tylko :)
Byłam ogromnie zadowolona gdy wjechałam na zakopiankę. Mnóstwo śniegu, temperatura poniżej zera. Czego chcieć tu więcej? Ach tak! Skoków :)
Dzisiaj już kwalifikację. Mam nadzieję, że uda mi się już dotrzeć na trening :) Nie liczę na autografy, gdyż to "Wielka Krokiew". Najwięcej możliwości jest w Wiśle, mimo wszystko lubię tę skocznię. W niedzielę już z samego rana jadę do Zakopanego na spotkanie z Thomasem Morgensternem. Podpisana książka to będzie "kropka na i" odnośnie tego wyjazdu. Z pewnością wielu z was jedzie dzisiaj na spotkanie do Warszawy. Gdyby nie fakt, że jadę na skoki, pojechałabym tam.
Ciekawa jestem jak zaprezentują się Polacy. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze ale ich forma to w dalszym ciągu dla wielu kibiców to wielka niewiadoma.
Wczorajsze listy wyszły mnie na poczcie więcej niż zakładałam i z pewnością zrobię krótką przerwę od wysyłania :D 15 listów w tym trzy paczki a wyszło mnie to dwa razy tyle niż myślałam :) Mimo wszystko czekam na odpowiedzi teraz.
Ostatni list, który otrzymałam to od niemieckiego skoczka Michaela Neumayera. Skoczek krótko podziękował pisząc "Thank you :)" oraz wysyłając do mnie 5 kartek (dwie idą na wymianę) oraz.. Dostałam plastron z olimpiady w Vancouver! Jakże cenna zdobycz! :) Ale zauważyłam, że Niemiec idzie chyba w ślady Maćka Kota, gdyż wysłał mi nie podpisany plastron, ale cóż. Liczy się gest. Może i nawet dobrze, gdyż tak ważny jak dla mnie numer startowy, niech pozostanie bez żadnych śladów, ja pamiętam od kogo go dostałam i z pewnością nie zapomnę. Dziękuję Michael!
Zapraszam do udziału w konkursie! :) Na bieżąco sprawdzam odpowiedzi, dziękuję za taką aktywność.
Żałuję ogromnie, że Severin Freund oraz Noriaki Kasai nie pojawią się na Wielkiej Krokwi. Życzę niemieckiemu skoczkowi zdrowia, aby jak najszybciej wrócił do rywalizacji!

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Michael Neumayer

Wymiana:
Michael Neumayer

*.*


Kraj: Austria
Data urodzenia: 12 listopad 1995 r.
Klub: SC Mayerhofen-Tirol
Rekord życiowy: 216 m na Kulm w Tauplitz (14 styczeń 2016 r.)

Reprezentant Austrii w skokach narciarskich. Medalista Mistrzostw Świata Juniorów oraz Mistrzostw Kraju. 6 stycznia br. zadebiutował w Pucharze Świata zajmując 29. miejsce.



Aktualizacja (26.03.17 r.):



Philipp dał mi dwie kartki, więc jedną przeznaczam na wymianę. Otrzymałam także plastron oraz całkiem długi list :) Ten młody zawodnik odpowiedział na wszystkie moje pytania, podziękował i nie tylko. Uwielbiam takie chwile!

Dla tych co jadą i dla tych co będą oglądać skoki w telewizji - życzę wam wspaniałych emocji i oby wygrał najlepszy :) Coś czuję, że drużynówka jest już dla Norwegów, którym mocno kibicuję!
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluje ! :)
    Zapraszam na nowy post ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/01/19-thomas-diethart.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/01/54-ewa-drzyzga.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) nareszcie coś ruszyło u chłopaków, zapowiadają się świetne zawody :)

    OdpowiedzUsuń