sobota, 5 grudnia 2015

Akredytacje Andrzeja Stękały

Hej,
Nie jestem w stanie znaleźć czasu na bloga, mimo że na poczcie odpisuje na bieżąco, zaglądam też i na wasze blogi. Mam sporo na głowie i niecierpliwie wyczekuje 18 grudnia bo będę mogła trochę odetchnąć. Zaglądałam do statystyk i jestem zadowolona, że mimo wszystko zaglądacie tutaj. To wiele dla mnie znaczy. Dziękuję wam bardzo!
Przede mną znów pisanie listów. Kolejne paczki muszę wysłać, sprawnie mi to idzie ale ręka zaczyna już boleć. A jak u was to wygląda? Piszecie do kogoś? :)
Pomimo że tak długo czekałam podobnie jak wielu innych kibiców na rozpoczęcie Pucharu Świata, to powiem wam szczerze, że jestem bardzo rozczarowana. Nie chodzi mi tu o wyniki, bardziej o to, że ciężko jest rozegrać zawody, kwalifikacje, treningi bez walki z niekorzystnymi warunkami. Dzisiaj cudem udało się wyratować konkurs w Lillehammer jednakże tylko jedną serię choć byłoby ciekawie w drugiej, gdyż różnice między zawodnikami w pierwszej dziesiątce były doprawdy niewielkie. Organizatorzy wczoraj nawalili, dziś chcieli się zrekompensować i poniekąd im się to udało Ci co oglądali bądź śledzili w internecie wyniki, pewnie widzieli, że wielu zawodników zostało zdyskwalifikowanych! Joachim Hauer, Jan Ziobro, Ronan Lamy Chappuis i nie tylko. Nie bez powodu to się stało, coś musiało być nie tak w trakcie kontroli. Cieszę się, że zostało to w stu procentach zastosowane i jest sprawiedliwie a warunki to warunki, z tym się nie da wygrać. Dzisiaj trochę loteryjny ten konkurs ale my powinniśmy się cieszyć. Czterech reprezentantów z Polski zapunktowało! Kamil Stoch, Maciej Kot, Stefan Hula i Klemens Murańka. Piotr Żyła również oddał fajny skok ale lądowanie nie było tak ładne i skończył na 33. miejscu. Dawid Kubacki popełnił błąd, nie wykorzystał warunków. Widać było frustracje na jego twarzy ale mam nadzieję, że jutro się poprawi! A Janek Ziobro miał pecha. Oby jutro to się nie powtórzyło. W każdym bądź razie chłopacy się rozbudzili i to jest najważniejsze! Powoli i do przodu. Trzymajmy jutro kciuki za sprawiedliwy i udany konkurs! :)

Plan zawodów:
13:30 - kwalifikacje
14:45 - pierwsza seria konkursowa

Wymiana:
Danny Queck

*.*

Ostatnio pisałam, że wysyłałam parę paczek do skoczków. Jednym z nich był Andrzej Stękała. Cenię tego zawodnika, trzymam za niego bardzo mocno kciuki. Nie będę tu się rozpisywać na temat tego co o nim sądzę, bo zamieściłam to w liście, który wysłałam do niego i niech tylko on o tym wie. Bardzo się ucieszyłam, gdy Andrzej napisałam do mnie na facebook'u dziękując za to wszystko, za prezent i w ogóle. Bardzo szybko dostałam odpowiedź a w kopercie dwie jego podpisane akredytacje. Zajmą one wyjątkowe miejsce w mojej kolekcji. Oto one:






Wypchanych skrzynek! :)

6 komentarzy: