wtorek, 26 lipca 2016

80. Peter Prevc

Hej,
Wstyd mi za to, że aż tak zaniedbałam bloga, który niegdyś był moją wizytówką w świecie skoków narciarskich. Co mam na swoje usprawiedliwienie? Z racji zdanej matury musiałam zawalczyć o miejsce na studiach, a do łatwych zadań to nie należało, nie ja jedna pragnę studiować. Oficjalne wyniki 1 sierpnia i mimo że coś wiem, to wolę jednak poczekać do poniedziałku i dopiero wtedy mówić co i jak :) Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Blogu muszę nadać trochę świeżości, teraz będę miała znacznie więcej czasu, wzięłam się także za pisanie listów i.. przygotowywanie ogromnej niespodzianki dla Kamila Stocha - mam nadzieję, że w dwa miesiące się z tym uporam :)
Letnia Grand Prix 2016 w Wiśle już za nami. Przepraszam was z całego serca, że nie pojawiłam się na zawodach, sama rozpaczam po dziś dzień ale to nie było zależne ode mnie. Mam nauczkę i od teraz wiem, że na takie wydarzenia powinnam jeździć z rodziną bądź sama. Pod koniec września na 90% będę na Letnim Pucharze Kontynentalnym, nie odpuszczę sobie tego. Co robiłam, gdy najlepsi kibice na świecie bawili się i dopingowali naszych sportowców na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle-Malince? Zajęłam się pisaniem artykułów na stronie skoki24.pl i jestem z siebie dumna. Wiadomo.. Wolałabym być na zawodach osobiście ale cieszę się, że mogłam zrobić coś dla redakcji, przy okazji zapraszam wszystkich do zaglądania na stronę :)
Był ktoś z was w Wiśle? Jak emocje? Wygrana Macieja Kota jak najbardziej zasłużona, nasz Kocur Ognia ma fantastycznie przygotowaną formę na ten letni sezon, miejmy nadzieję, że 30 lipca w Hinterzarten ponownie stanie na najwyższym stopniu podium. Ogromnie szkoda mi chłopaków w konkursie drużynowym, ewidentnie coś nie szło. Upadek Dawida, niezbyt dalekie skoki Kamila i Klimka. Sam Maciej Kot nie zdołał swoimi skokami wznieść drużyny na co najmniej 3. miejsce. No cóż. Zamierzam dalej im kibicować, w końcu to letni sezon. Ciekawa jestem co przyniesie zima. Bardzo fajnie patrzyło się na nowego trenera biało-czerwonych. Czy według was Stefan Horngacher pomoże naszym skoczkom dokonać niemożliwego w najbliższym sezonie zimowym? Przypominam, że czekają nas Mistrzostwa Świata w Lahti!

Aktualizacja postu (nowe autografy):
Michael Hayboeck
Dawid Kubacki
Kamil Stoch
Johann Andre Forfang
Maciej Kot
Stefan Kraft

Wymiana:
David Siegel
Clemens Aigner
Stefan Hula

*.*


Kraj: Słowenia
Data urodzenia: 20 wrzesień 1992 r. w Kranju
Klub: SK Triglav Kranj
Rekord życiowy: 250 m na Vikersundbakken w Vikersund (14 luty 2015 r.)

Reprezentant Słowenii w skokach narciarskich. Nie sposób wymienić wszystkich jego osiągnięć, bardzo utalentowany skoczek. W 2014 roku został wicemistrzem olimpijskim na skoczni normalnej oraz brązowym medalistą na skoczni dużej. Na mistrzostwach świata w 2013 r. zdobył srebrny i brązowy medal w konkursie indywidualnym, zaś dwa lata wcześniej wywalczył z drużyną brązowy medal. W 2016 r. zyskał tytuł Mistrza Świata w lotach narciarskich. W 2014 r. został brązowym medalistą. Zdobywca Pucharu Świata w sezonie 2015/2016. Były rekordzista świata w długości skoku narciarskiego (250 m).






Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/07/113-olga-boadz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!! ;)
    Mam nadzieję, że tym razem z wyjazdem wszystko się uda i zobaczymy się na LPK w Wiśle. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/07/48-aleksander-zniszczo.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Zapraszam do mnie: http://morethanskijumping.blogspot.com/2016/07/21-wojciech-fortuna.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Zapraszam do mnie http://autografyjr.blogspot.com/2016/07/iwan-komarenko.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje:)
    http://autografyryska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację :)
    Zapraszam na :http://autografymoje.blogspot.com/
    Mnóstwo Autografów na Wymianę :)

    OdpowiedzUsuń