piątek, 23 września 2016

Akredytacja Philippa Aschenwalda

Witam,
Po wielu zawirowaniach w podróży udało mi się dotrzeć bezpiecznie i w miarę wcześnie do Wisły :) Ależ się cieszę. Po roku nieobecności w jednym z moich ulubionych miejsc, w końcu mogę nacieszyć się widokiem okolicznych budynków, jak i skoczni.
Po godzinie 20:00 udostępniona ma być oficjalna lista startowa jutrzejszych zawodów, mimo wszystko Robert Mateja podał już nazwiska trzynastu polskich skoczków, którzy będą rywalizować o punkty LPK, jak i o zwycięstwo. Polskę reprezentować będą: Aleksander Zniszczoł, Jan Ziobro, Bartłomiej Kłusek, Krzysztof Miętus, Przemysław Kantyka, Bartosz Czyż, Paweł Wąsek, Andrzej Stękała, Stanisław Biela, Dawid Jarząbek, Dominik Kastelik, Artur Kukuła oraz Tomasz Pilch. Jak oceniacie ten skład? :)
Oprócz znanego już składu Polaków, wiadomo już kto będzie skakał w barwach Norwegii, oto oni: Joacim Bjoereng, Halvor Granerud, Robert Johansson, Tom Hilde, Fredrik Bjerkeengen oraz Are Sumstad.
Aparat już uszykowałam na jutrzejszy dzień, także spodziewajcie się jakiejś fotorelacji na moim blogu. Postaram się zdobyć jeszcze jakieś autografy, wiele planów mam na ten weekend. Kto z was jest w Wiśle?
W dniach od 7 do 9 października 2016 roku w Szczyrku oraz w Wiśle odbędą się Letnie Mistrzostwa Polski w skokach narciarskich oraz kombinacji norweskiej. Wybiera się ktoś z was na te wydarzenie? :D
Z każdym zakończeniem kariery przez skoczka narciarskiego dochodzę do wniosku, że naprawdę ten sport wymaga nie lada odwagi i przede wszystkim wytrzymałości psychicznej. Tym razem decyzję o wybraniu innej ścieżki życiowej podjął 19-letni Zakopiańczyk - Paweł Gut. Były członek kadry juniorów po raz ostatni wystartował na Mistrzostwach Polski, które odbyły się w marcu. Powodzenia!

Letni Puchar Kontynentalny w Wiśle już jutro!

*.*

Jakiś czas temu wspominałam na blogu, że dostałam odpowiedź od Philippa Aschenwalda. Do Austriaka pisałam po raz drugi, lecz tym razem nie miałam zamiaru prosić go o autograf, bo takowy posiadam, lecz chciałam mu coś przekazać i przy okazji odpowiedzieć na jego ostatni list :) Jeden z moich ulubionych austriackich skoczków narciarskich zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, ponieważ do plastronu, którym zszokował mnie podczas pierwszej odpowiedzi, tym razem do kolekcji dostałam wyjątkową akredytację z Mistrzostw Świata w Lotach z Kulm 2016 :D



Trzymajmy kciuki za naszych chłopaków w ten weekend! :)
Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje! :) Świetna sprawa, taka akredytacja :)
    Zapraszam na nowy wpis:
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/09/53-joachim-hauer.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :)
    zapraszam do mnie - http://autografykejmy.blogspot.com/2016/09/104-anders-fannemel.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam! Fajnie będzie jak odwiedzicie mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń