wtorek, 28 lipca 2015

Plastron Jakuba Kota

Dzień dobry,
Jeszcze tylko trzy dni i widzimy się w Wiśle! W tym roku wyjątkowo nie cieszę się z wyjazdu, 8 godzin podróży zrobi swoje tym bardziej, że wyjeżdżam w piątek rano. Całe szczęście zawody są na wieczór.
Wkrótce dotrze do mnie nowy plastron! Kolejny z Planicy :)
Składy na konkursy LGP w Polsce prezentują się następująco:
Austria - Stefan Kraft, Michael Hayboeck, Manuel Poppinger, Thomas Diethart
Norwegia - Anders Fannemel, Rune Velta, Johann Andre Forfang, Phillip Sjoeen, Kenneth Gangnes, Daniel Andre Tande, Joachim Hauer
Słowenia - Peter Prevc, Jurij Tepes, Nejc Dezman, Robert Kranjec, Anze Semenic, Tomaz Naglic, Jaka Hvala
Francja - Vincent Descombes Sevoie, Ronan Lamy Chappuis
Włochy - Davide Bresadola, Federico Cecon
Polska - Kamil Stoch, Piotr Żyła, Klemens Murańka, Aleksander Zniszczoł, Jan Ziobro, Dawid Kubacki, Maciej Kot, Stefan Hula, Krzysztof Biegun, Przemysław Kantyka, Bartłomiej Kłusek
Bułgaria - Władimir Zografski
Korea Południowa - Seou Choi, Heung-chul Choi, Chil-ku Kang, Hyun-ki Kim
Rosja - Władysław Bojarincew, Michaił Maksimoczkin, Denis Korniłow, Wadim Szyszkin
Kanada - Matthew Rowley, Dusty Korek, Joshua Maurer, Matthew Soukup
Niemcy - Richard Freitag, Markus Eisenbichler, Marinus Kraus, Andreas Wellinger, Stephan Leyhe
Szwajcaria - Gregor Deschwanden, Luca Egloff, Pascal Kaelin, Andreas Schuler
Finlandia - Jarkko Maeaettae, Ville Larinto, Janne Ahonen, Harri Olli
Japonia - Junshiro Kobayashi, Shohei Tochimoto, Kento Sakuyama, Kenshiro Ito, Yukiya Sato, Reruhi Shimizu
Kilkunastu zawodników nie ma, wielka szkoda ale mimo wszystko zawody będą jak co roku udane, wierzę w to :) My kibice przyjeżdżamy tam aby kibicować, podziwiać i zobaczyć z bliska naszych ulubieńców. O atmosferę nie trzeba się martwić.

3 dni do LGP w Wiśle!

*.*

Wraz z kilkoma osobami dołączyłam się do akcji "Niespodzianka dla Kuby Kota". Do listów mieliśmy dołożyć po tabliczce czekolady, które wręcz on uwielbia. Pomyślałam sobie, że nie zaszkodzi dać kilku czekolad. Do zakupionego pudełka dorzuciłam każdy smak Milki, napisałam list, dorzuciłam kopertę zwrotną jakby miało coś przyjść i wysłałam. Dość długo czekałam wraz z innymi osobami na jakiś odzew od Kuby i udało się. Podziękował za wszystkie słodycze i w ogóle. Sprawiliśmy, że się uśmiechnął a oto chodziło. To bardzo miłe z jego strony. Nie spodziewałam się, że dostanę dziś jakikolwiek list a jednak. W kopercie znalazłam "kolejną" kartkę z autografem od Kuby i... podpisany plastron!


Mój dzień zaczął się rewelacyjnie. Ta niespodzianka od Kuby sprawiła, że cały czas się uśmiecham :) Mam nadzieję, że podobne niespodzianki pojawiły się u was!
Pozdrawiam :)

7 komentarzy: