sobota, 19 listopada 2016

88. Werner Schuster

Hej,
Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek będę miała aż tak długą przerwę. Opuściłam bloga ale też i oddaliłam się od mojej pasji, części życia - skoków. Kryzys jest jednak już zażegnany i o dziwo odszedł, gdy studia zaczęły dawać o sobie znać. Mam jednak siły na to aby pogodzić to wszystko, może to dlatego, że lada chwila znów będą w telewizji skoki narciarskie. Mam wiele związanych z tym sezonem planów i pragnę je zrealizować, począwszy od pisania jak największej liczby artykułów dla redakcji. Ta przerwa od blogowania była mi potrzebna, były chwile gdy zamierzałam usunąć to ale potem zaczęłam się zastanawiać czy nie szkoda utracić to wszystko. Mam nadzieję, że nadal będziecie chcieli tu zaglądać, że się nie zraziliście. Muszę nadrobić w wolnym czasie wasze posty, bo jestem niezmiernie ciekawa co tam zastanę.
Najpiękniejszy czas w całym roku powoli się zaczyna, uwielbiam oglądać, jak i relacjonować zawody. Ciekawa jestem co przyniesie ten sezon ale o dziwo mam bardzo dobre przeczucia, to nie będzie sezon jednego zawodnika :) Przeglądałam w wolnym czasie rozpiskę konkursów nie tylko Pucharu Świata ale też i innych rang. Postanowiłam wybrać się na zawody FIS Cup w Zakopanem oraz na Mistrzostwa Polski, które odbędą się w marcu. Nigdy dotąd nie miałam okazji być na czymś takim, gdyż preferowałam w Puchar Kontynentalny, Puchar Świata, LGP itp. Chcę przekonać się jak to wygląda. A wy jakie macie plany? Zamierzacie przeżywać zawody przed telewizją czy jednak wybieracie się na jakiś konkurs w Polsce? :)
Nie będę opisywać tu starych informacji sprzed miesiąca, bo tyle trwała moja przerwa ale zapewne dotarła do was przykra informacja o śmierci byłego trenera Kamila Stocha. Czuwał on nad naszym dwukrotnym mistrzem olimpijskim jako trener klubowy w latach 2001-2009. Stanisław Trebunia Tutka "Ujek" być może nie dla każdego jest znaną osobą, aczkolwiek ja wiedziałam kim on jest i z czego zasłynął, gdyż była to bardzo ważna osoba dla rozwoju sportu na Podhalu. W dodatku do samego końca nieustannie wierzył w Kamila, gdyż znał jego potencjał.
Nie mogę się doczekać jakiegokolwiek wyjazdu do Zakopanego, gdyż pragnę zobaczyć jak prezentuje się obecnie skocznia. Na rozbiegu są już zamontowane nowe tory najazdowe. 15 grudnia 2016 roku skocznia ma być już ukończona :) Jak to oceniacie? Wierzyliście w to, że po tylu zawirowaniach uda się coś zrobić?
Daniel Andre-Tande ponownie wstrzymał oddech wśród jego fanów, jak i trenerów, gdyż Norweg przed inauguracją Pucharu Świata upadł podczas treningu. Na szczęście jego łokieć jest niegroźnie "stłuczony" i na pewno będziemy mogli ujrzeć go na rozbiegu w Ruce. Miejmy nadzieję, że zarówno Daniel, jak i reszta skoczków w tym sezonie będą uważniejsi i obędzie się bez groźnych upadków, bo to najgorsze co może być, tym bardziej na mamutach.

6 dni do Pucharu Świata 2016/2017!

*.*


Kraj: Austria
Data urodzenia: 4 wrzesień 1969 r. w Hirschegg
Rekord życiowy: 158 m na Copper Peak w Ironwood

Były austriacki skoczek narciarski. Obecnie jest on trenerem głównym kadry Niemiec. Największym osiągnięciem Austriaka było drugie miejsce na zawodach PŚ w Sapporo (1987/1988) i 7. miejsce na Mistrzostwach Świata w Lotach w Oberstdorfie w 1988 roku. 



Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Gratulacje.
    https://wsporcie.blogspot.com/2016/11/liderzy-ze-wschodurb-lipsk-klub.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Autografy trenerów też bardzo fajne
    http://autografykejmy.blogspot.com/2016/11/116-jakub-janda.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    https://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/11/65-angelique-kerber.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny autograf, gratulacje! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Gratuluję! ;)
    Cieszę się, że wracasz, jeśli wybierasz się na FIS Cup to najprawdopodobniej się tam spotkamy, podobnie jak w marcu na MP :D
    Zapraszam do mnie na coś nowego :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/11/something-about-david-siegel-1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem wracam ale małymi krokami, bo muszę uporządkować wiele spraw, jednak nabrałam chęci do prowadzenia tego dalej i trwania nadal w tym sporcie :)
      Wybieram się na pewno na FIS Cup, PK i MP także mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy i porozmawiamy tak jak miało to miejsce na LPK :D

      Usuń
  6. Gratuluję! :) Super, że na moim ulubionym blogu znowu będą nowe autografy haha :)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://ski-jumping-my-life.blogspot.com/2016/11/manuel-fettner.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i miło mi czytać takie słowa :)

      Usuń