wtorek, 24 lutego 2015

20. Michael Neumayer

Witam,
Posty pojawiają się częściej niż zwykle, jednak chciałabym to nadrobić. Dziękuję wam za każdy komentarz, cieszy mnie nawet jak pojawi się jeden :)
Mam mnóstwo autografów, których tu jeszcze nie pokazałam. Póki co nie mam co się martwić, że mi się skończą.
Oglądam właśnie treningi, jutro kwalifikacje a w czwartek wyczekiwany konkurs na dużej skoczni. Jestem pod wrażeniem jak skaczą nasi zawodnicy. Z takim podejściem możemy nawet liczyć na medal w drużynówce :)

*.*


Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 15 styczeń 1979 r. w Bad Reichenhall
Klub: SK Berchtesgaden
Rekord życiowy: 231 m na Vikersundbakken w Vikersund (27 styczeń 2013 r.)

Były reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. Srebrny medalista olimpijski, trzykrotny medalista MŚ, brązowy medalista MŚ w Lotach oraz trzeci skoczek TCS 2007/2008.








Aktualizacja (22.01.16 r.):







Bardzo cenię tego zawodnika, skoczka. Pomimo że pojawiały się spekulacje, że ma zakończyć karierę - ten jednak nadal skacze z czego bardzo się cieszę :)
Michael wysłał mi aż 3 karty z mojej ulubionej serii - fischer. Byłam ogromnie zaskoczona, bo otrzymanie chociażby 1 karty jest super a tutaj aż 3. Jeżeli ktoś z was chciałby otrzymać autograf od tego skoczka to możecie napisać do niego na adres:

Michael Neumayer
Sonnenstaße 2
83435 Bad Reichenhall
Germany

Ciężko dostać u mnie oraz w Poznaniu kupony IRC, dlatego pozostało mi ponownie poprosić znajomych mieszkających w Austrii, jak i w Niemczech o przesłanie znaczków :)
Mam nadzieję, że wasze zbiory również się powiększyły. Regularnie odwiedzam blogi i podziwiam zdobycze innych kolekcjonerów.

Pozdrawiam serdecznie każdego czytelnika! :)  

3 komentarze:

  1. Fajny blog . Gratuluję kolekcji autografów. Również trzymam kciuki za naszych skoczków na mistrzostwach i nie tylko. Wierzę ze zdobędą medal w drużynie lub indywidualnie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Super gratki
    U mnie Anna Korcz, na pewno znasz więc zapraszam ;)))
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń