poniedziałek, 29 czerwca 2015

40. SPORT 2000

Witajcie,
Od ponad trzech tygodni w mojej skrzynce znalazły się tylko dwa listy, jednak dzisiejsza paczka zawierała aż osiem autografów prosto od SPORT 2000. To miła niespodzianka, ponieważ mam zagwarantowaną paczkę poprzez internet a tu się okazało, że list, który napisałam parę miesięcy temu dotarł i to właśnie stamtąd przyszła odpowiedź. Ciekawa jestem jakie autografy będzie zawierać ten drugi list.
W piątek o 15:00 rusza konkurs, który potrwa do poniedziałku. Wszelkie szczegóły zobaczycie w piątek, mam nadzieję, że weźmiecie udział w tej zabawie :) To nic was nie kosztuje!
Przestaję dodawać adresy skoczków pod postami. Podaję tylko na poczcie, zaglądam tam każdego dnia, więc śmiało możecie pisać.
Z niecierpliwością oczekuję na jeden list, dziś mija tydzień od wysłania i mam nadzieję, że całkiem szybko dostanę odpowiedź. Do kogo pisałam? Póki co nie zdradzę, ale załatwiłam też niespodziankę na bloga, więc bądźcie czujni :)

Wymiana:
Matjaz Pungertar
Jernej Damjan

*.*

Oto kilka autografów ekipy SPORT 2000:

















Pozdrawiam :)

14 komentarzy: