sobota, 31 grudnia 2016

93. Markus Eisenbichler

Hej,
Nie mogło zabraknąć postu w ostatni dzień 2016 roku. Niezmiernie mi miło, że mogłam przez kolejny rok dodawać tu wpisy i cieszyć się z wszystkich waszych komentarzy. Dziękuję wam też za szereg licznych wiadomości z zapytaniami i gratulacjami co do zdobyczy. Chciałabym wam życzyć, aby zbliżający się wielkimi krokami rok 2017 był lepszy od bieżącego. Spełniajcie swoje marzenia, nie rezygnujcie z postanowień i celów. Ostatnie lata pokazały mi, że gdy do czegoś usilnie dążę to z biegiem czasu udaje mi się coś osiągnąć o czym marzyłam. Niech wasi ulubieńcy w skokach narciarskich odnoszą zwycięstwa, cieszcie się razem z nimi sukcesami albo najmniejszymi osiągnięciami, bo to też ludzie, w jednym dniu ten jest najlepszy a na drugi dzień ktoś inny. Dużo zdrowia, pomyślności, większych kolekcji wam życzę. Powodzenia na studiach, w szkole, na maturze. Wiem, że moimi czytelnikami są osoby w różnym wieku i bardzo to cenię. Szczęśliwego Nowego Roku, niech wasze postanowienia noworoczne się spełnią, trzymam mocno za to kciuki :)
A co do marzeń to moje jedno się spełni. Może nie rozwijam się tak szybko jak inne osoby, które także pasjonują się skokami narciarskimi ale cieszą mnie choćby te małe kroki. Mam ambitne plany na Nowy Rok i miejmy nadzieję, że wszystko się uda. Wiem, że miałam dokonać zmian na blogu ale wybaczcie mi, pomimo długiej przerwy nie mam zbytnio czasu na "przyjemności". Pierwsza sesja zbliża się nieubłagalnie i jeśli wszystko zdam (trzymajcie mocno kciuki) to gwarantuję, że w lutym będzie inaczej. Wracając do tego marzenia to w następny weekend najprawdopodobniej będę mogła podziałać pod skocznią i bardzo się z tego cieszę. Redakcja odmieniła moje życie, zauważyłam jak wiele się nauczyłam pod względem pisania i o samej dyscyplinie. Teraz mogę podziałać z akredytacją i mimo że to FIS Cup to jestem szczęśliwa, bo jak już pisałam, trzeba zacząć od małych rzeczy. Być może pojawi się tutaj jakaś relacja z wyjazdu, postaram się. W tym roku nie jadę na żaden Puchar Świata i ciężko mi to przeboleć ale mam nadzieję, że na waszych blogach będę mogła poczytać co nieco o wyjazdach na zawody :)
W święta odbył się w Zakopanem konkurs mistrzostw Polski. Kamil Stoch niestety się rozchorował, bardzo było mi przykro z tego powodu ale wiem, że decyzja o rezygnacji była słuszna, bo jak wiecie mistrz olimpijski "szaleje" w trwającym Turnieju Czterech Skoczni. A wracając do zawodów to Piotr Żyła został nowym mistrzem Polski i czapki z głów, bo zasłużył w 100%. Dawid Kubacki wywalczył pierwsze srebro, a typowany do obrony tytuły Maciej Kot zajął 3. miejsce. Miło oglądało się takie krajowe zmagania :)
A wracając do Pucharu Świata to nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę z wyników naszych skoczków. Bieżący sezon zaczął się inaczej niż zwykle, podobnie jak TCS. Nie wiem jakie będzie miało to zakończenie w Planicy ale miejmy nadzieję, że skoro zaczęli dobrze to i skończą tak samo. Drugie miejsce Kamila Stocha w Oberstdorfie i strata 2,8 pkt. do Stefana Krafta to świetna wiadomość. Jutro kolejny konkurs, kolejne emocje. Mam nadzieję, że będziecie oglądać i trzymać kciuki za naszych skoczków i nie tylko, bo wiem, że macie faworytów wśród innych nacji.

*.*


Kraj: Niemcy
Data urodzenia: 3 kwiecień 1991 r. w Siegsdorf
Klub: TSV Siegsdorf
Rekord życiowy: 248 m na Letalnicy w Planicy (25 marzec 2017 r.)

Reprezentant Niemiec w skokach narciarskich. Zwycięzca Letniego Pucharu Kontynentalnego w 2016 roku. 11 grudnia 2016 r. po raz pierwszy w karierze stanął na podium konkursu indywidualnego Pucharu Świata, zajmując 3. miejsce w Lillehammer. Brązowy indywidualny medalista mistrzostw świata na skoczni normalnej i złoty medalista w konkursie mieszanym z Lahti 2017.





Aktualizacja (08.04.17 r.):



Skocznego Nowego Roku :)

11 komentarzy:

  1. Oo Markus, mój ulubieniec od zeszłorocznego wyjazdu na LGP :)
    Gratuluję autografów!
    Kochana.. wszystkiego dobrego dla Ciebie w Nowym Roku, spełnienia marzeń! :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na podsumowujący wpis: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2016/12/skoczne-podsumowanie-2016-roku.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skradł Twoje serce? :)
      Dziękuję bardzo za życzenia, miejmy nadzieję, że ten Nowy Rok będzie dla mnie szczęśliwszy, bardziej udany. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :*

      Usuń
  2. Gratulacje! Ja nie dawno pisałam list do Markusa i czekam na odpowiedź ;)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/12/moda-nadzieja-czeskich-skokow-czyli.html

    OdpowiedzUsuń