sobota, 16 maja 2015

36. Krzysztof Biegun

Witajcie,
Minęło trochę czasu od ostatniego postu. Potrzebowałam przerwy od tego bloga, jednakże moje serce każdego dnia było ze skokami. Jestem naprawdę zaskoczona, że tak wiele osób pisało do mnie bym dalej pisała, że z chęcią tu zaglądacie. Parokrotnie czytałam niektóre wiadomości. Jak długo będę to okaże się w czasie ale na razie zostanę. Na pewno zostaną wprowadzone zmiany na tym blogu. Planuję również rozpowszechnić swoją kolekcję na znanym wam fotograficznym serwisie społecznościowym, jakim jest instagram.
Wielkim zaskoczeniem dla kibiców skoków narciarskich był fakt, że sprzedaż biletów na LGP rozpoczęła się tydzień wcześniej! Dużo większym zaskoczeniem dla mnie było to, że w ciągu 3-4 godzin miejsca były już tylko u samej góry. Co prawda później można było znaleźć jakieś zguby po środku. Ja swoje bilety zakupiłam, fajne miejsca mam z czego bardzo się cieszę. Czas wyczekiwać kuriera :)
Kto wie.. Może uda mi się z kimś z was zobaczyć i porozmawiać.
Niech mi ktoś powie, że to spóźnione i przedłużone Prima Aprilis.. To jakaś kpina, absurd! Ruben de Wit oraz Nicolas Mayer zakończyli sportową karierę! Brakuje mi już na to słów. Miałam nadzieję, że zobaczę jeszcze tego francuskiego skoczka, nie będzie mi to dane, chyba że bawi się tak jak Janne Ahonen. Pechowy jest ten rok.
Spełnienia marzeń dla Jakuba Wolnego (ur. 15 maj 1995 r.) oraz Andersa Fannemela (ur. 13 maj 1991 r.)! Spóźnione życzenia ale jak najbardziej szczere. Napisałam do obydwóch panów specjalne listy urodzinowe, mam nadzieję, że się spodobają :)
Nowy plastron zawędrował do mnie! Długo czekałam ale mam go, od naszego Dwukrotnego Mistrza Olimpijskiego :) Ogromnie się cieszę, wkrótce wam go przedstawię!
Muszę wziąć się za moją gablotkę, brakuje już miejsca na to wszystko ale coś wymyślę.
Szykuję konkurs, zostało jeszcze trochę poprawek nim go opublikuję. Nie będzie łatwo :) Czekam jeszcze na pewną przesyłkę, bo w końcu jakieś nagrody muszą być, nieprawdaż? Mam nadzieję, że weźmiecie udział.

Aktualizacja postu (nowe autografy):

Piotr Żyła
Stefan Kraft
Jernej Damjan


Wymiana:
Kamil Stoch

*.*


Kraj: Polska
Data urodzenia: 21 maj 1994 r. w Gilowicach
Klub: LKS Sokół Szczyrk
Rekord życiowy: 197,5 m na Heini-Klopfer-Skiflugschanze w Oberstdorfie (17 luty 2013 r.)

Reprezentant Polski w skokach narciarskich. Złoty medalista konkursu drużynowego Zimowego Olimpijskiego Festiwalu Młodzieży Europy w 2011 roku. Letni wicemistrz Polski z 2012 r. Złoty medalista drużynowy Mistrzostw Świata Juniorów z 2014 roku oraz srebrny z 2013 r. Zwycięzca pierwszego konkursu Pucharu Świata w sezonie 2013/2014 w Klingenthal.





Z racji, że dotarła nowa kartka Krzyśka, postanowiłam dodać ten post. Bardzo lubię tego skoczka :) Nikt by się nie spodziewał, że ten młody skoczek założy plastron lidera Klasyfikacji Generalnej Pucharu Świata zwyciężając w Klingenthal :) Jego forma znacznie się pogorszyła ale wierzę, że będzie dobrze, że pokaże na co go stać. Posiadam również plastron tego oto skoczka z LGP z 2013 roku. Za jakiś czas z pewnością go tutaj pokażę. Wiele ciekawych rzeczy na temat Krzyśka możecie dowiedzieć się czytając Hill Size Magazine. Jeżeli nadal brakuje wam autografu Bieguna lub chcecie pogratulować mu, napisać coś miłego w liście, to możecie pisać na ten oto adres:

Krzysztof Biegun
LKS Sokół Szczyrk
ul. Plażowa 8
43-370 Szczyrk

Udanego weekendu :)

5 komentarzy: