sobota, 27 grudnia 2014

14. Ronan Lamy Chappuis

Witam serdecznie,
Właśnie dziś otrzymałam kartkę z wymiany. Co prawda kartka, którą otrzymałam nie różni się prawie niczym, ale jednej osobie bardzo na niej zależało, więc zgodziłam się - nic na tym nie straciłam, a kartkę z autografem jakże ważnym dla mnie nadal mam.

Za 19 dni wyruszam do Zakopanego! :)

Zapraszam serdecznie do oglądania TCS! Wraca Kamil Stoch, któremu życzę dalekich lotów i braku jakiejkolwiek kontuzji. Reszcie ekipy też tego życzę, będę trzymała mocno kciuki. Tegoroczna edycja Turnieju może mocno zaskoczyć.

Wymiana:
Andreas Kofler

*.*


Kraj: Francja
Data urodzenia: 10 wrzesień 1993 r. w Lons-le-Saunier
Klub: Bois D'amont
Rekord życiowy: 196,5 m na Kulm w Tauplitz (9 styczeń 2015 r.)

Reprezentant Francji w skokach narciarskich. W indywidualnych zawodach Pucharu Świata zadebiutował 24 listopada 2013 r. w Klingenthal, zajmując 41. miejsce. Jego najwyższą pozycją w zawodach tego cyklu jest 11. miejsce w konkursie rozegranym 25 stycznia w Sapporo.



Aktualizacja (05.02.16 r.):



Ronan to bardzo sympatyczny zawodnik, któremu mocno kibicuję na zawodach :)
Otrzymałam od niego aż dwie kartki, mimo że liczyłam chociaż na jedną. To miłe z jego strony, że jedną mi zadedykował. Mam nadzieję, że wkrótce Ronan odniesie wielki sukces. Skoki narciarskie we Francji nie są aż tak popularnym sportem, jednak widać po tym zawodniku, że może za parę lat sporo osiągnąć.
Jeżeli ktoś z was chciałby napisać do Ronana to podam wam adres. Wysłałam tradycyjnie prośbę, kopertę zwrotną i kupon IRC. Adres pod który możecie do niego napisać to:

Ronan Lamy Chappuis
163, rue de vieux Bourg
39220 Bois d'Amont
France

Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze: