piątek, 26 sierpnia 2016

Plastron Kamila Stocha (2)

Cześć,
W końcu nadszedł czas na Letnią Grand Prix w Hakubie. Lubię zawody w Kraju Kwitnącej Wiśni, są takie inne, takie interesujące :) Dzisiaj od rana miałam okazję opisać dwie serie treningowe: I TRENING, II TRENING. Nieco podłamała mnie postawa naszych skoczków, zdaję sobie sprawę z tego, że jest to skład "rezerwowy", aczkolwiek miałam nadzieję, że cała czwórka przebrnie przez kwalifikacje - niestety. W jutrzejszych zawodach reprezentować nas będzie Jan Ziobro oraz Stefan Hula - panowie uratujcie nasz honor i wywalczcie jakiekolwiek punkty! Wszystko wskazuje na to, że konkursy w Hakubie mogą być zdominowane przez japońskich skoczków. Taku Takeuchi zwyciężył w I serii treningowej, w drugiej odsłonie treningu był drugi ale oddał najdłuższy skok (134 m!), zaś kwalifikacje wygrał. Z dobrej strony prezentuje się także Daiki Ito (I trening - brak, II trening - 3. miejsce, kwalifikacje - 2. miejsce). Norweg Daniel Andre Tande, który powrócił po niezbyt przyjemnej kontuzji dotyczącej jego nóg, mimo że w pierwszym treningu nie skoczył zbyt daleko to w drugiej próbie już wygrał (133 m!). W kwalifikacjach Tande był 3. Wielka szkoda, że Maciej Kot oraz Kamil Stoch nie pojechali do Japonii aczkolwiek teraz najważniejsze jest przygotowanie do zimy i tego się trzymajmy :)
Oto program zawodów na najbliższe dwa dni:

Sobota, 27 sierpień 2016
  • 10:30 - seria próbna 
  • 11:30 - konkurs indywidualny
Niedziela, 28 sierpień 2016
  • 02:00 - kwalifikacje
  • 03:00 - konkurs indywidualny
Kto z was wstaje aby pośledzić relację z zawodów w Hakubie? :) Ja na pewno tego nie przegapię, ponieważ zgłosiłam się do napisania artykułu z niedzielnych zawodów na stronie skoki24.pl. Czeka mnie więc nieprzespana noc, ale warto!
Sierpień dobiega końca co świadczy o tym, że zaraz rozpoczęcie roku szkolnego. W tym roku odczuwam dziwne uczucie, ponieważ nie dane jest mi wrócić do szkoły, pozostał mi jeszcze jeden miesiąc wakacji, a potem nowy etap, czyli studia. W planach na ostatni miesiąc mam obóz, jak i wyjazd do Wisły! Nareszcie się tam pojawię. Dwa wyjazdy w tym roku nie wyszły, ale po rocznej przerwie pragnę wrócić do jednego z moich ulubionych miejsc w Polsce :)
Słyszeliście o tym, że Severin Freund wraca na skocznię? To moim zdaniem rewelacyjna wiadomość, niecierpliwie wyczekiwałam powrotu tego skoczka. Chcecie o tym poczytać? Zapraszam pod wskazany przeze mnie link: Severin Freund.
Mam jedną prośbę do osób, które zaglądają na mojego bloga, a potem piszą do mnie na maila. To, że prezentuje na blogu wszelkiego rodzaju pamiątki od sportowców (głównie plastrony) nie oznacza, że przeznaczam je na sprzedaż. To są zbyt cenne rzeczy i doprawdy to męczące aby za każdym razem pisać to samo. Proszę o wyrozumiałość :)

Wymiana:
Kamil Stoch

*.*

Idąc dziś odebrać pocztę nie spodziewałam się, że znajdę tam list z Zakopanego. Sądziłam, że będę musiała poczekać z dobre pół roku na odpowiedź od samego Kamila Stocha. Sama już nie wiem, który raz do niego pisałam, być może to był trzeci raz ale nie mogłam sobie odpuścić, aby nie napisać do niego. Chciałam napisać kilka słów wsparcia dla osoby, która chcąc nie chcąc jest moim autorytetem. Oprócz dwóch kartek z różnych serii fischera (z czego jedna była z proszoną ode mnie dedykacją dla bliskiej mi osoby) otrzymałam także perełkę wśród plastronów w mojej kolekcji. To mój drugi plastron podpisany przez samego Kamila, jednak ten otrzymałam pocztą i na dodatek niespodziewanie. Jestem zaskoczona ale bardzo zadowolona, udany początek weekendu. Tak oto prezentuje się wspomniana przeze mnie pamiątka od naszego Dwukrotnego Mistrza Olimpijskiego:



Udanego weekendu!
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Gratulacje! :) Ja też pisałam niedawno do Kamila, więc może w najbliższych dniach też dostanę odpowiedź :)
    A plastron..brak miś słów. Cudowna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością za jakiś czas odpowiedź dostaniesz, ponieważ sporo osób ostatnio chwaliło się autografami od Kamila, które przyszły pocztą :)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. O kurczę! :O ale super sprawa, takiego plastronu Kamila to bardzo Ci zazdroszczę i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację :)
    Zapraszam - http://autografykejmy.blogspot.com/2016/08/99-jernej-damjan.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Zazdroszczę plastronu! :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/08/50-luca-egloff-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, super sprawa takj plastron mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje!
    Prosba zostala wyslana na prywatny adres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. List do Kamila wysłałam pisząc na adres Eve-nement Team.

      Usuń
  7. Gratulacje! Masz szczęście, mnie to te plastrony coś nie lubią...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy wysyłałaś list do Evenementów to prosiłaś o plastron czy tak znienacka przysłali?

    OdpowiedzUsuń