czwartek, 24 grudnia 2015

59. Andreas Schuler

Witam,
Dziś Wigilia Bożego Narodzenia! Piękny dzień chociaż bez śniegu, który osobiście uwielbiam. Mam nadzieję, że do ferii zimowych on się pojawi, inaczej narty trzeba będzie odłożyć na następny rok a tego bym nie chciała.
Myślałam, że już nic nie dostanę przed świętami a jednak się udało. We wtorek kartka od Martina Hammana zaś wczoraj dostałam uszkodzoną kopertę. Przeraziłam się, że coś zostało uszkodzone w środku jednakże na szczęście nie. W Warszawie zabezpieczyli kopertę w folię i oprócz rozerwanej koperty na przodzie nic się nie stało. A co znalazłam w środku? Otóż dostałam plastron od Piusa Paschke, zdjęcie z jego autografem i dedykacją oraz list z podziękowaniami i poniekąd wyjaśnieniami dlaczego wysłał mi plastron :) To był taki miły gest z jego strony. Plastron z pewnością pokażę na blogu ale jakże miło mi się zrobiło na sercu, że Pius napisał iż to jego pierwszy plastron, który otrzymał w Pucharze Świata i który jest dla niego bardzo ważny. Miał jednak nadzieję, że mi się spodoba i się spodobał :) Dzień wcześniej liczyłam i przeglądałam plastrony nie spodziewając się, że dzień później zawita do mnie kolejny. Cudowne święta :D
Jeszcze parę dni i zacznie się wyczekiwany przeze mnie i zapewne też i przez was Turniej Czterech Skoczni. Uwielbiam to i zawsze czekam z niecierpliwością. Jedynie czego się obawiam to formy naszych reprezentantów. A właśnie! Łukasz Kruczek podał skład: Kamil Stoch, Piotr Żyła, Maciej Kot, Klemens Murańka i Stefan Hula. Brakuje wam tu kogoś? Bo mi tak. Moim zdaniem Andrzej Stękała jak najbardziej zasłużył na udział w tym turnieju ale oczywiście trener "ma rację". Zobaczymy jakie będą tego efekty. Mam nadzieję, że nie będziemy musieli zapaść się pod ziemię po tych czterech konkursach.

Plan 64. Turnieju Czterech Skoczni:

OBERSTDORF
Poniedziałek, 28.12.2015
15:15 - Oficjalny trening
17:15 - Kwalifikacje
Wtorek, 29.12.2015
15:45 - Seria próbna
17:15 - Pierwsza seria konkursowa (KO)

GARMISCH-PARTENKIRCHEN
Czwartek, 31.12.2015
11:45 - Oficjalny trening
14:00 - Kwalifikacje
Piątek, 01.01.2016
12:30 - Seria próbna
14:00 - Pierwsza seria konkursowa (KO)

INNSBRUCK
Sobota, 02.01.2016
11:45 - Oficjalny trening
14:00 - Kwalifikacje
Niedziela, 03.01.2016
12:30 - Seria próbna
14:00 - Pierwsza seria konkursowa (KO)

BISCHOFSHOFEN
Wtorek, 05.01.2016
15:00 - Oficjalny trening
17:00 - Kwalifikacje
Środa, 06.01.2016
15:30 - Seria próbna
17:00 - Pierwsza seria konkursowa (KO)

Kto wygra 64. TCS? Czy Stefan Kraft powtórzy sukces z ubiegłego roku? Czy Polacy obudzą się i zaprezentują zwyżkę formy podczas czterech niemalże najważniejszych konkursów tego sezonu? Czy Peter Prevc, który prezentuje niesamowitą formę zdoła sięgnąć po trofeum? Czy Domen Prevc zagrozi bratu? Czekam z niecierpliwością na te odpowiedzi ale jeszcze parę dni :)

*.*


Kraj: Szwajcaria
Data urodzenia: 30 grudzień 1995 r.
Rekord życiowy: 213 m na Heini-Klopfer-Skiflugschanze w Oberstdorfie (2 luty 2017 r.)

Reprezentant Szwajcarii w skokach narciarskich. Zdobywca medali w zawodach drużynowych Mistrzostw Szwajcarii. W 2011 i 2012 roku zdobył srebrny medal, zaś w 2013 i 2014 r. - złoty.




Posty pojawiają się zawsze w piątki bądź soboty jednakże wolałam to przyspieszyć, gdyż w przeciwnym razie nie byłoby okazji aby złożyć Wam - czytelnikom, życzenia na tegoroczne święta! Tak więc wszystkiego co najlepsze, wiele miłości i radości przy wigilijnym stole. Życzę wam spełnienia marzeń, bo to doprawdy wyjątkowy czas i zdarzają się cuda. Postarajcie się ujrzeć coś więcej poza syto zastawionym stołem i masą prezentów od bliskich :)
Udanych, Wesołych Świąt i bożego błogosławieństwa dla was wszystkich :)
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Serdecznie Gratuluję i Życzę Ci Wesołych Świąt i dużo autografów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent na święta!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2015/12/15-piotr-zya.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2015/12/34-grzegorz-krychowiak.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! Wesołych Świąt ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie Gratuluję ! :)
    http://autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń