piątek, 3 kwietnia 2015

28. Kamil Stoch

Witam,
Święta tuż, tuż. Niedawno Boże Narodzenie a teraz Wielkanoc. Całe szczęście, że 1 kwietnia już za nami, bo przyznaję szczerze, że nabrałam się na te kalendarze LGP i PŚ w skokach narciarskich, które zostały opublikowane - zdarza się :) Nawet grupa Eve-nement Team próbowała wkręcić fanów: https://www.facebook.com/evenementy?fref=ts.
Otrzymałam sporą paczkę z gadżetami skoków narciarskich! Skrzynka również pełna listów. Będę miała co tutaj dodawać! Następny konkurs już jest gotowy, teraz pozostaje czekać na odpowiedni moment i zamieścić go tutaj :)
Coś się stało i post o Kamilu, który był dodany w grudniu został usunięty z mojego bloga. Nie pozostaje mi nic innego tylko dodać go ponownie. Poniżej możecie zobaczyć całą moją kolekcję kartek Kamila, którą posiadam na dzień dzisiejszy - mam nadzieję, że uda mi się zdobyć parę innych kartek, których nie mam :)

*.*


Kraj: Polska
Data urodzenia: 25 maj 1987 r. w Zakopanem
Klub: KS Eve-nement Zakopane
Rekord życiowy: 251,5 m na Letalnicy w Planicy (25 marzec 2017 r.)

Reprezentant Polski w skokach narciarskich. Dwukrotny Mistrz Olimpijski z Soczi, indywidualny Mistrz Świata z 2013 roku. Dwukrotny drużynowy brązowy medalista Mistrzostw Świata (Val di Fiemme - 2013 i Falun - 2015), dwukrotny drużynowy Wicemistrz Świata Juniorów, zdobywca Pucharu Świata w sezonie 2013/2014. Najlepszy sportowiec Polski z 2014 roku. Drużynowy mistrz świata z Lahti 2017. Zwycięzca 65. Turnieju Czterech Skoczni.
To tylko garstka osiągnięć Kamila :)





Prezent od 4F :)

Rafał Śliz, Łukasz Rutkowski, Maciej Kot, Marcin Bachleda,
 Kamil Stoch, Adam Małysz, Dawid Kubacki, Stefan Hula,
Krzysztof Miętus, Hannu Lepistoe, Łukasz Kruczek, Piotr Fijas,
Zbigniew Klimowski


















Aktualizacja (15.04.15 r.):



Aktualizacja (17.04.15 r.):



Aktualizacja (30.05.15 r.):



Aktualizacja (05.08.15 r.):




Aktualizacja (05.02.16 r.):



Aktualizacja (26.07.16 r.):



Aktualizacja (28.01.17 r.):



Aktualizacja (08.02.17 r.):



Aktualizacja (11.03.17 r.):



Pierwszy autograf otrzymałam pisząc do Eve-nement Team! Resztę autografów zdobyłam na zawodach, jak i od znajomych. Jeżeli ktoś z was nie ma jeszcze autografu, a chciałby go otrzymać to poniżej możecie znaleźć adres. Sporo ludzi pisze do Eve-nement Team, więc trzeba czekać. Pisząc pierwszy raz czekałam z 20 dni, zaś gdy pisałam drugi raz to czekałam 2 miesiące. Pod tym adresem możecie prosić o różnorodne autografy polskich skoczków. Przede wszystkim dysponują oni autografami zawodników Eve-nement Team ale zdarza się, że mogą też dodać do koperty jakieś dodatkowe - w moim przypadku tak było, za co ogromnie dziękuję!
Oto adres:

Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane

Nie mam pojęcia czy dodam jeszcze jakiś post przez weekend, więc życzę wam Wesołych Świąt :)
Mam nadzieję, że już żaden post mi nie zniknie.
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje! ;) Zazdroszczę tej wypchanej skrzynki ;) Wesołych świąt życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, wspaniałe karty! :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SKOKInews.com - Skoki narciarskie - Nasza i Wasza Pasja Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. jak sie pisze do kamila o autograf trzeba muwysłac zdj na ktorymma sie podpisac czy on sam sie na czyms swoim podpisze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz wysyłać zdjęcia. Kamil posiada karty specjalne do autografów, które odsyła do nadawców listu. Ważne aby wrzucić kopertę zwrotną ze swoim adresem i aby przyklejony został znaczek.

      Usuń