środa, 27 stycznia 2016

Wyniki konkursu

Tak jak obiecałam, dzień po zakończeniu konkursu, czas na wyniki, jednak nim je ogłoszę chciałabym wam bardzo mocno podziękować za takie zainteresowanie. Cieszę się z tego bardzo. Trochę tych prac było, jedni rozpisali się bardziej a inni mniej. W pierwszej kolejności sprawdzałam odpowiedzi na pytania po czym skupiłam się tylko na tych pracach, które zawierały 100% prawidłowych odpowiedzi :) Żałuję ogromnie, że mam tylko jeden kalendarz, bo z chęcią nagrodziłabym każdego z osobna, bynajmniej najlepszą trójkę. Chciałabym jeszcze o czymś powiedzieć. Jeżeli w przyszłości zrobię kolejny konkurs to proszę trzymać się zasad. Jedna osoba wytłumaczyła mi dlaczego nie napisała komentarza "Biorę udział" ale były inne osoby, które wysyłały odpowiedzi nie uwzględniając tego. Tu nie chodzi o to aby utrudniać tylko o to, że dostaję mnóstwo wiadomości. Jeśli konkurs trwa parę dni to później szukam tych prac konkursowych i zawsze liczę aby się zgadzało z komentarzami. Nie sądziłam, że to taki problem.

Odpowiedzi:
1. Peter Prevc od początku kariery stał na podium 38 razy (do Willingen 2016).
2. Rekord punktowy w ogólnej klasyfikacji Pucharu Świata wynosi 2083 pkt i należy do Gregora Schlierenzauera.
3. Stanisław Bobak - Zakopane 
Piotr Fijas - Zakopane, Saint-Nizier, Liberec
Adam Małysz - Oslo x5, Sapporo x3, Hakuba, Innsbruck, Bischofshofen, Harrachov x3, Park City, Willingen, Falun, Trondheim, Kuopio x2, Titisee-Neustadt x3, Villach, Engelberg, Predazzo x2, Zakopane x4, Lahti x3, Tauplitz, Oberstdorf, Planica x3
Kamil Stoch - Zakopane x3, Klingenthal, Planica, Predazzo, Kuopio x2, Trondheim, Titisee-Neustadt, Engelberg, Willingen x3, Lahti 
Piotr Żyła - Oslo
Krzysztof Biegun - Klingenthal
Jan Ziobro - Engelberg
4. Najwięcej zwycięstw w Turnieju Czterech Skoczni odniósł Janne Ahonen (5 razy).
5. Najwięcej razy w Pucharze Narodów zwyciężyła Austria (18 razy).

Pewnie jesteście już zniecierpliwieni :) Oto wyniki konkursu:

1. miejsce:
Justyna Gorzkowska

2. miejsce:
Patrycja Bloch

3. miejsce:
Natalia Krzyżok


Serdecznie gratuluję! Osoba, która zajęła 2. miejsce otrzyma książkę Thomasa Morgensterna - "Moja walka o każdy metr", a 3. miejsce - 2 autografy z zakładki "Wymiana" :) Chociaż tyle mogę wam dać dziewczyny!
Dziękuję za udział raz jeszcze! Zapraszam do odwiedzania mojego bloga.
Osoby nagrodzone proszę o kontakt!

2 komentarze: