czwartek, 26 marca 2015

Wyniki konkursu

Dzień dobry,
Udało się wyłonić zwycięzcę już na dziś, więc postanowiłam nie zwlekać i dodać post z wynikami. Ciężko było mi wybrać z 6 osób, które poprawnie odpowiedziały na pytania. Wasze prace były naprawdę dobre. Z chęcią zrobiłabym nawet nagrody pocieszenia ale zbyt późno o tym pomyślałam. Przy następnym konkursie zrobię inaczej i będzie więcej nagród do zdobycia. Jesteście prawdziwymi kibicami skoków narciarskich. Niektóre prace czytałam po parę razy i nie dowierzałam. Mam nadzieję, że uda mi się z niektórymi z was zobaczyć w Wiśle latem i porozmawiać. Nie będę trzymać was już w niepewności. Oto wyniki konkursu:

1. miejsce:
Patryk Włochowicz

2. miejsce:
Kacper Kirklewski

3. miejsce:
Maria Mucha

Gratuluję wam serdecznie! Proszę was o wysłanie adresu do wysyłki na e-mail:

skijumping.polska@op.pl

Osobom, które wzięły udział w konkursie bardzo dziękuję. Jak już wcześniej pisałam.. Chciałabym wam wszystkim coś wręczyć, mam jednak nadzieję, że weźmiecie udział w następnym konkursie, który może pojawi się pod koniec kwietnia, na początku maja. Zachęcam was serdecznie.
U mnie wkrótce pojawią się dwa nowe plastrony, jeden z Planicy! :)



Zachęcam do obserwowania bloga, komentowania.
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Gdyby nie ta matematyka, która Cię zgubiła to z pewnością byłabyś wśród tych trzech osób :)

      Usuń
  2. Także gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń