środa, 25 marca 2015

Konkurs - odpowiedzi do pytań

Dzień dobry,
Konkurs się zakończył, teraz pozostaje mi sprawdzić wasze prace, choć starałam się robić to na bieżąco, gdy tylko wysyłaliście odpowiedzi.
Kilka słów wstępu.. Jestem pod wrażeniem niektórych osób, urzekło mnie to co pisaliście, szczególnie w drugiej części - uśmiech nie schodził mi z twarzy :)
Wyniki podam najprawdopodobniej w piątek, bo do jutra nie dałabym rady zadecydować komu przyznać te zaszczytne 3. miejsca. Żałuję, że nie mogę ogłosić każdego zwycięzcą, ale widząc, że jest was trochę, że lubicie brać udział w takich zabawach to jeśli tylko będziecie chcieli to konkursy będą częściej, dla mnie to nie problem.
Wszystko jest już uszykowane, lecz pytanie brzmi.. Czyj adres wpiszę na kopertę? :)
Aby włączyć się do walki o nagrody należało najpierw odpowiedzieć poprawnie na 6 pytań, co nie każdemu się udało. Prosiłam by uważnie czytać pytania.

Odpowiedzi:
1. Jaką notę z wszystkich konkursów indywidualnych Pucharu Świata 2014/2015 uzyskał Peter Prevc?
8355 punktów
* Nie pytałam o klasyfikację generalną, lecz o notę z konkursów indywidualnych nie wliczając oczywiście Mistrzostw Świata w Falun, bo one nie zaliczają się do Pucharu Świata.
2. Ile wynosił rekord świata w długości skoku narciarskiego tuż przed jego pobiciem przez Petera Prevca na skoczni Vikersundbakken w 2015 roku?
246,5 m - ustanowiony przez Johana Remena Evensena
3. Ile łącznie punktów Pucharu Świata zdobył w swojej karierze Kamil Stoch?
5761 punktów
4. Ile razy reprezentanci Norwegii stawali na podium Pucharu Świata w sezonie 2014/2015? (konkursy indywidualne i drużynowe)
18 razy
5. Który skoczek odniósł najwięcej zwycięstw z rzędu w Pucharze Świata?
Janne Ahonen, Matti Hautamaeki, Thomas Morgenstern i Gregor Schlierenzauer (6 zwycięstw)
* Można było napisać choćby jednego, bo nie pytałam o skoczków lecz o skoczka.
6. Kto w polskim sztabie szkoleniowym ma ksywkę Aveusz, Panczen a kto Junior?
Aveusz - Łukasz Gębala
Panczen - Grzegorz Sobczyk
Junior - Kacper Skrobot


Dziękuję wam wszystkim za udział. Proszę wyczekiwać wyników, a ja tymczasem biorę się za dokładniejsze sprawdzanie. Prawdziwi z was kibice :)

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Dobry pomysł z tymi konkursami nie mogę doczekać się następnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż pomyliłam się w dwóch pytaniach (ach ta moja matematyka! ;) ). Nie zmienia to jednak faktu, że konkurs był świetny ;) Jak najbardziej jestem za kolejnymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny? To bardzo się cieszę :) Z pewnością jeszcze jakiś konkurs zrobię, bo to sama przyjemność.

      Usuń